اخبار تکنولوژی

سامسونگ گلکسی A35 5G گواهی FCC را دریافت کرد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۳ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

گلکسی A35 5G سامسونگ موفق به دریافت گواهینامه جدیدی از سازمان FCC شده است.

این گوشی هوشمند در وب‌سایت مربوطه با شماره مدل‌های SM-A356U و SM-A356E مشاهده شد که نشان می‌دهد زمان رونمایی آن نزدیک است. این تأییدیه قابلیت‌هایی مانند پشتیبانی از شبکه ۵G، NFC و کارت حافظه MicroSD را نیز تأیید می‌کند. هم‌چنین مشخص شد که شارژر همراه این گوشی دارای شماره مدل EP-TA800 و توان ۲۵ واتی است.

گلکسی A35 5G به عنوان جانشین A34 5G معرفی خواهد شد و انتظار می‌رود فروش خوبی را در بازار تجربه کند.

گواهینامه FCC به طور کامل مشخصات سخت‌افزاری گلکسی A35 5G را فاش نکرده و انتظار می‌رود که در هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری از این گوشی ارائه شود. طبق داده‌های بنچمارک گیک‌بنچ، نیروی پردازشی A35 5G از طریق تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ تأمین می‌شود. این محصول در بنچمارک با ۶ گیگابایت حافظه رم و سیستم‌عامل اندروید ۱۴ شناسایی شده است. دریافت گواهینامه FDA نشان می‌دهد که زمان رونمایی از این گوشی نزدیک است. باید منتظر ماند و دید آیا سامسونگ جزئیات بیشتری را ارائه خواهد کرد یا خیر.

رندرهای منتشر شده نشان می‌دهد گلکسی A35 5G سامسونگ دارای فریم تخت است و دکمه‌های پاور و تنظیم صدا در برجستگی سمت راست قرار دارند. سه دوربین عقبی این محصول عمودی و زیر هم قرار گرفته‌اند. احتمالا صفحه‌نمایش ۶.۶ اینچی دارد و دوربین سلفی درون یک حفره قرار می‌گیرد. گزارش‌ها حاکی است این محصول میان‌رده در سه‌ماهه دوم سال جاری در کنار گلکسی A55 معرفی خواهد شد.

با توجه به اطلاعات منتشرشده، به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد با ارائه A35 5G، جایگاه خود را در بازار میان‌رده‌های دارای پشتیبانی از شبکه ۵G محکم کند.

دیدگاهتان را بنویسید