اخبار تکنولوژی

رندرهای سامسونگ گلکسی A35 لو رفت

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۲ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

سری گلکسی اس24 سامسونگ مورد انتظار بسیاری از کاربران است، اما این تنها محصولی نیست که سامسونگ در حال کار روی آن است.

گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه این غول کره‌ای از جمله گلکسی A15، A25 و A35 در ماه‌های آینده رونمایی خواهند شد. اخیرا رندر جدیدی از گلکسی A35 منتشر شده که طراحی مدرن‌تری با حفره نمایشگر به‌جای حاشیه U شکل را نشان می‌دهد.

ابعاد این محصول برابر ۱۶۱٫۶×۷۷٫۹×۸٫۲ میلی‌متر اعلام شده و دارای برآمدگی جزئی در کناره‌ها برای دکمه‌ها است. رندرها توسط OnLeaks و MySmartPrice با استفاده از اندازه‌گیری‌های سه‌بعدی ایجاد شده‌اند.

یکی از مهم‌ترین بهبودهای گلکسی A35 در مقایسه با مدل قبلی خودش داشتن حفره نمایشگر تکی مرکزی برای دوربین سلفی است.این ارتقا بسیار منطقی‌تر و زیبا از بریدگی U شکل A34 است. گفته می‌شود این گوشی از نمایشگر Super AMOLED ۶/۶ اینچی با وضوح بالا و نرخ رفرش ریت ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. با توجه به عدم وجود حسگر اثرانگشت در لبه، انتظار می‌رود از حسگر زیر نمایشگر استفاده شود. شایعات حاکی از استفاده از تراشه اگزینوس ۱۴۸۰ با گرافیک AMD و حداقل ۸ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه هستند. این محصول همچنین سیستم‌عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری OneUI ۶ را دریافت خواهد کرد.

به احتمال فراوان، با توجه به توقف تولید سری A7x ، سری گلکسی A5x و A3x بازار میان‌رده‌های سامسونگ را در دست بگیرند. نظر شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید