اخبار تکنولوژی

تصاویر تمامی محصولات مورد انتظار سامسونگ پیش از رونمایی فاش شد!

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۹ خرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

تنها یک ماه به برگزاری رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ باقی مانده است و تمامی اخبار روی محصولات مورد انتظار این غول کره‌ای متمرکز شده است. حالا ایوان بلس، افشاگر معتبر و مطرح دنیای تکنولوژی با انتشار تصاویر رسمی محصولات مورد انتظار ما از رویداد گلکسی آنپکد، خیال همه‌ی طرفداران سامسونگ را راحت نموده است.

طبق تصاویری که بلس در فضای وب منتشر کرده است، سامسونگ قرار است در رویداد گلکسی آنپکد، از گوشی گلکسی زد فولد 5، زد فلیپ 5، سری گلکسی واچ 6، سری گلکسی تب اس 9 و گلکسی بادز 3 رونمایی کند.


گلکسی زد فولد 5

یکی از گل‌های سرسبد رویداد گلکسی آنپکد، گلکسی زد فولد 5 است. این گوشی از نظر ظاهری تغییر چندانی نسبت به نسخه قبلی خود نداشته است و عمده‌ی تغییرات در قسمت لولا و پردازنده‌ی این گوشی اتفاق افتاده است. به لطف لولای جدید گلکسی زد فولد 5، خط تاخوردگی مرکز تصویر کاهش یافته است. تامین امور پردازشی این گوشی برعهده چیپست فوق‌العاده‌ی اسنپدراگون 8 نسل 2 ویژه‌ی گلکسی است که یکی از بهترین چیپست‌های ممکن در دنیای گوشی‌های اندرویدی است.


گلکسی زد فلیپ 5

یکی دیگر از محصولاتی که طرفداران سامسونگ شدیدا منتظر آن هستند، گلکسی زد فلیپ 5 است. برخلاف زد فولد 5، این گوشی تغییرات چشم‌گیر و کاربردی‌تری داشته است و ابعاد نمایشگر بیرونی آن به صورت قابل توجهی افزایش داشته است. گلکسی زد فلیپ 5 از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 ویژه گلکسی به عنوان قلب تپنده‌ی خود بهره می‌برد و از این نظر خود را به یک پرچم‌دار تمام عیار بدل کرده است.


گلکسی واچ 6 کلاسیک

تصویر دیگری که بلس در فضای وب منتشر نموده است مربوط به گلکسی واچ 6 کلاسیک است. در این تصویر کاملا مشخص است که حاشیه چرخان معروف و محبوب ساعت‌های هوشمند سامسونگ بازگشته است تا کاربران بیش از پیش از راحتی کار با این ساعت هوشمند لذت بیشتری را تجربه کنند.


گلکسی واچ 6

این نسخه از ساعت هوشمند سامسونگ برخلاف نسخه‌ی کلاسیک فاقد حاشیه‌ی چرخان است و به احتمال زیاد سامسونگ این حالت را به صورت نرم‌افزاری برروی جدیدترین ساعت هوشمند خود اعمال نموده است. از نظر سخت‌افزاری نیز، این دو مدل تفاوت چشم‌گیری با یکدیگر ندارند.


گلکسی بادز 3

سامسونگ در این رویداد از جدیدترین هدفون ترووایرلس خود یعنی گلکسی بادز 3 نیز پرده برداری خواهد کرد. به نظر نمی‌رسد این هدفون تفاوت زیادی با نسل قبل خود داشته باشد و شاید در بخش‌های کوچک شاهد تفاوت یا پیشرفت نسبت به نسل قبل باشیم.


باید دید سامسونگ برای طرفداران خود، چه برنامه‌هایی در سر دارد و به نظر می‌رسد تصاویر افشا شده، تمامی محصولات مورد انتظار ما از این مراسم را نشان می‌دهد.

نظر شما در مورد محصولات مورد انتظار در رویداد گلکسی آنپکد چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید