اخبار تکنولوژی

گلکسی فیت 3 سامسونگ در یک فروشگاه فیزیکی دیده شد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۱۸ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

سه سال از انتشار آخرین مدل از مچ‌بند هوشمند گلکسی فیت سامسونگ می‌گذرد اما این شرکت تصمیم گرفته تا این سری را با گلکسی فیت 3 احیا کند.

تا به امروز تصویر زنده‌ای از این محصول در فضای امروز منتشر نشده و حالا فردی توانسته عکسی از جعبه این بند سلامتی را در یک فروشگاه فیزیکی را ثبت کند و حتی قیمت آن را نیز مشاهده کند. این جعبه‌ها در یک فروشگاه در دارالسلام تانزانیا مشاهده شده‌اند که رنگ‌های سیاه و نقره‌ای آن را نشان می‌دهند. بر اساس اطلاعات قبلی انتظار می‌رود رنگ رزگلد نیز وجود داشته باشد.

طبق گزارش‌ها، قیمت سامسونگ گلکسی فیت 3 برابر با ۲۵۰ هزار تانزانیا شیلینگ اعلام شده که معادل حدود ۱۰۰ دلار آمریکا/ ۹۰ یورو/ ۸۰ پوند بریتانیا/ ۸ هزار روپیه هند است. اگر بخواهیم در مورد قیمت این ساعت در ایران صحبت کنیم، باید بگوییم که گلکسی فیت 3 سامسونگ احتمالا با قیمت 5 میلیون تومان در ایرا به فروش برسد.

برای مقایسه باید اشاره کرد قیمت گلکسی فیت 2 در زمان عرضه ۶۰ دلار بود و حالا نسل جدید این بند سلامتی با افزایش قیمت 40 دلاری مواجه شده است.

اگر به دنبال ساعت قلب و شمارش قدم با برند سامسونگ و بدون نیاز به خرید مجموعه گلکسی واچ هستید، گلکسی فیت 3 یک گزینه خوب محسوب می‌شود.

نظر شما در مورد این بند سلامتی جدید سامسونگ چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید