اخبار تکنولوژی

سامسونگ Galaxy M15 باتری 6000 میلی‌آمپری خواهد داشت

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۵ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

باتری گوشی سامسونگ گلکسی M15 5G در گواهینامه‌های مختلفی از جمله سازمان استاندارد کره جنوبی، شرکت اروپایی دکرا و بخش استانداردهای هند دیده شده است. دریافت تاییدیه از BIS نشان می‌دهد که این محصول در بازار هند نیز عرضه خواهد شد.

گواهینامه‌های صادره از سازمان استاندارد کره جنوبی و دکرا نشان می‌دهد باتری این محصول با شماره مدل EB-BM156ABY و ظرفیت 5,880 میلی‌آمپر ساعت است. بنابراین می‌توان انتظار داشت گلکسی M15 5G از باتری 6,000 میلی‌آمپری برخوردار باشد. البته گواهینامه BIS اطلاعات کاملی در مورد مشخصات فنی این گوشی ارائه نمی‌دهد.

شایع شده است که گلکسی M15 5G در واقع نسخه ری‌برند شده گلکسی A15 5G با تغییراتی اندک خواهد بود. گلکسی A15 5G از نمایشگر 6.5 اینچی AMOLED با رزولوشن فول اچ‌دی+ و رفرش ریت 90 هرتز بهره می‌برد. دوربین سلفی آن در ناچ قطره‌ای شکل قرار دارد و روشنایی بیشینه 800 نیت را ارائه می‌دهد. پردازنده مدیاتک Dimensity 6100 Plus محرک اصلی این گوشی محسوب می‌شود.

دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دو دوربین جانبی 5 مگاپیکسلی برای اولترا واید و ماکرو در پنل پشتی وجود دارند. همچنین از جک 3.5 میلی‌متری صدا، اسلات microSD و سنسور اثرانگشت پشتیبانی می‌کند. سامسونگ اندروید 14 را به همراه رابط کاربری OneUI 6 را به عنوان سیستم نرم‌افزاری این گوشی برگزیده است.

دیدگاهتان را بنویسید