اخبار تکنولوژی

گلکسی M55 سامسونگ گواهی FCC را دریافت کرد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۷ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

سامسونگ در حال توسعه گوشی‌های میان‌رده جدیدی بنام‌های گلکسی M55 5G و F55 5G است که هر دو موفق به دریافت گواهینامه‌های مختلف شده‌اند.

اخیرا گلکسی M55 5G در داده‌های تاییدیه FCC دیده شد و برخی مشخصات آن را نشان داد. این گوشی از تراشه اسنپدراگون ۷۱۰ مجهز به اتصال ۵G بهره می‌برد. طبق اسناد، M55 از شارژر ۴۵ واتی و باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند و از اتصال Wi-Fi سه‌بانده پشتیبانی می‌کند. همچنین احتمالا از قابلیت‌های GPS، بلوتوث، NFC و شبکه ۵G بهره می‌برد.

طبق گزارش منبع، مشخصات گلکسی M55 5G سامسونگ قبلا در بنچمارک Geekbench نیز دیده شده بود. نتایج بنچمارک نشان می‌داد تراشه مرکزی این گوشی، تراشه اسنپدراگون7 نسل 1 با پردازنده گرافیکی Adreno 644 است. حافظه مورد استفاده در نمونه بنچمارک شده ۸ گیگابایت بوده و اندروید ۱۴ با رابط کاربری One UI روی آن نصب شده است.

سامسونگ در مارس ۲۰۲۳ از گوشی میان‌رده جدید خود به نام گلکسی M54 رونمایی کرد. این گوشی دارای نمایشگر- ۶.۷ اینچی Super AMOLED Plus با رزولوشن FullHD+ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز است که توسط شیشه‌گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود. تراشه آن اگزینوس ۱۳۸۰ با پردازنده گرافیکی Mali-G68 MP5 می‌باشد. حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه‌های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی در نظر گرفته شده که از کارت حافظه میکرو اس دی پشتیبانی می‌کند. باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپری با شارژر ۲۵ واتی مناسبی برای سری M در نظر گرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید