اخبار تکنولوژی

دوربین سلفی سری گلکسی S24 پیشرفت چشم‌گیری نخواهد داشت!

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۲ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

براساس گزارشات منتشر شده، انتظار می‌رود شرکت سامسونگ در اوایل سال 2024 از گوشی‌های جدید خود با نام سری گلکسی S24 رونمایی کند. با این حال، به نظر می‌رسد دوربین سلفی این گوشی‌های پرچم‌دار آینده سامسونگ، پیشرفت چشمگیری نسبت به نسل قبل یعنی S23 نخواهند داشت. گزارش‌ها حاکی از آن است که سامسونگ قصد دارد همان سنسور 12 مگاپیکسلی مورد استفاده در گوشی‌های سری S23 را در دوربین سلفی مدل‌های S24 نیز به کار گیرد و پیشرفت چشمگیری در این زمینه ارائه ندهد.

بنابر گزارش‌های منتشر شده، سامسونگ قصد دارد برای دوربین سلفی گوشی‌های جدید خود در سری گلکسی S24 از همان سنسور 12 مگاپیکسلی به کار رفته در مدل‌های S23 استفاده کند. البته این موضوع لزوما به معنای عدم بهبود کیفیت تصاویر سلفی در نسل جدید نیست. سامسونگ همچنان امکان بهینه‌سازی‌های نرم‌افزاری را دارد تا با وجود استفاده از همان سنسور، عملکرد دوربین جلو را در مدل‌های S24 بهبود بخشد. پس انتظار می‌رود علی‌رغم ثابت ماندن سنسور، کیفیت تصاویر سلفی نسبت به نسل قبل ارتقا پیدا کند.

سامسونگ در سری گوشی‌های گلکسی S22، مدل‌های استاندارد و پلاس را به دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی و مدل اولترا را به سنسور سلفی 40 مگاپیکسلی مجهز کرده بود. اما بنابر گزارشات جدید، به نظر نمی‌رسد سامسونگ قصد داشته باشد در سری S24 به این رویه گذشته بازگردد و قرار است همه مدل‌های آن مشابه سری S23، با یک سنسور سلفی 12 مگاپیکسلی عرضه شوند.

همچنین انتظار می‌رود سرعت شارژ بی‌سیم مدل‌های پلاس و اولترا از 45 وات به 65 وات افزایش یابد. علی‌رغم اینکه سامسونگ زمان معرفی رسمی S24 را اعلام نکرده، انتظار می‌رود این گوشی‌ها مانند سال‌های گذشته در ماه‌های ابتدایی سال 2024 راهی بازار شوند.

دیدگاهتان را بنویسید