اخبار تکنولوژی

مشکلات دوربین سامسونگ گلگسی S24 اولترا به این زودی‌ها برطرف نخواهد شد!

نویسنده : دانیال نوروزی۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

به نظر می‌رسد که سامسونگ در ماه ژوئن، یک به‌روزرسانی برای رفع مشکلات دوربین گلکسی اس 24 اولترا منتشر خواهد کرد.

Ice Universe، یکی از منابع معروف، باسابقه و قابل اعتماد در زمینه افشای اطلاعات، اذعان کرده است که زمان انتشار به‌روزرسانی دوربین گلکسی اس 24 اولترا حداقل تا ماه ژوئن به تعویق افتاده است. در ابتدا، این منبع مدعی شد که به‌روزرسانی مذکور در ماه جاری ارائه می‌شود و حتی جزئیاتی را در مورد مسائلی که برطرف می‌کند، مانند ایجاد تعادل در رنگ سفید، حذف رنگ‌های قرمز غیرعادی و افزایش کیفیت تصویر تله فوتو، ارائه کرد. سوال اینجاست که چرا این گوشی اصلا به این آپدیت نیاز دارد؟

سامسونگ اخیرا سرتیتر اخبار بوده است و این همیشه یک اتفاق مثبت نیست. پس از عرضه به‌روزرسانی One UI 6.1 برای بسیاری از گوشی‌های گلکسی، برخی از کاربران شروع به گزارش مشکلاتی از قبیل اختلال اسکنر اثر انگشت، سرعت شارژ پایین، فریز شدن صفحه نمایش و مشکلات دوربین کردند. با اینکه ممکن است سامسونگ مسئول تمام این ایرادات، مانند مشکلات صفحه لمسی نباشد، اما مشکلات دوربین گلکسی اس 24 اولترا را می‌توان کاملا گردن سامسونگ انداخت.

انجمن‌های سامسونگ مملو از شکایات کاربران گلکسی اس 24 اولترا است که از زمان عرضه این گوشی به بازار، با مشکلات دوربین دست و پنجه نرم می‌کنند. تعادل رنگ سفید معیوب، مشکلات تصاویر تله فوتو و نوردهی بیش از حد و رنگ‌های قرمز از جمله رایج‌ترین مشکلاتی هستند که کاربران گلکسی اس 24 اولترا مدت‌هاست گزارش می‌دهند. با این حال، علیرغم اینکه برخی از کاربران مشکلات ذکر شده را تجربه می‌کنند، شایان ذکر است که دوربین گلکسی اس 24 اولترا واقعا چشمگیر است. در واقع، مدت کوتاهی پس از عرضه گوشی در ماه ژانویه، به سرعت لقب بهترین و باکیفیت‌ترین دوربین گوشی‌های بازار را آز آن خود کرد.

گلکسی اس 24 اولترا دارای مشخصات دوربین قابل توجهی است، از جمله دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی، دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض و دو دوربین زوم (یک دوربین زوم 10 مگاپیکسلی با لنز تله فوتو و یک دوربین 50 مگاپیکسلی). با این حال، داشتن مشکلاتی در استفاده از این دوربین‌ها، قطعا می‌تواند ناخوشایند باشد و تجربه کاربری شما را خراب کند. در حال حاضر، تاریخ دقیق عرضه این به‌روزرسانی برای گلکسی اس 24 نامشخص است، بنابراین برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید