اخبار تکنولوژی

بهبود چشمگیر باتری‌های ساعت هوشمند سامسونگ

بهبود چشمگیر باتری‌های ساعت هوشمند سامسونگ
نویسنده : عضو تحریریه۱۰ فروردین ۱۴۰۲
0 دیدگاه

طرفداران سامسونگ برای فرا رسیدن تابستان لحظه شماری می‌کنند، تابستانی که در آن شاهد رونمایی از خانواده گلکسی واچ 6 در کنار تلفن‌های همراه هوشمند تاشو این برند خواهند بود.

با وجود آنکه کماکان تا عرضه این ساعت هوشمند فاصله داریم اما روز به روز جزئیات بیشتری در خصوص آن منتشر می‌شود؛  گلکسی واچ 6 همانند Galaxy Watch6 Classic در دو اندازه عرضه خواهد شد. این ساعت‌ها ظاهری ساده و در عین حال زیبا و مخاطب پسند دارد. سایزهای هر دو گلکسی Watch 6 40mm و گلکسی Watch6 Classic 42mm باتری 300 میلی آمپر ساعتی خواهند داشت. هر دو گلکسی Watch6 44mm وگلکسی Watch6 Classic 46mm باتری 425 میلی آمپری خواهند داشت.

آنچه در خصوص این ساعت‌های هوشمند شگفتی آفرین شده‌ و طرفداران آن منتظر رونمایی هستند؛ ظرفیت باتری آن‌ها است؛ هر دوی این ظرفیت‌ها بالاتر از چیزی است که سال گذشته دیدیم، پیش از این گلکسی 5Watch باید به 284 میلی‌آمپر ساعت برای اندازه 40 میلی‌متری و 410 میلی‌آمپر ساعت برای اندازه 44 میلی‌متری بود.

بنابر گزارش gsmarena شایعه‌ای اخیر ادعا می‌کند که سامسونگ امسال قاب چرخشی را باز هم به کار برده و این قاب برای گلکسی 6Watch پرو قرار خواهد گرفت اما می‌تواند در خط کلاسیک سامسونگ نیز ظاهر شود. بنابراین احتمالاقاب بزرگ‌تر در مقایسه با مدل‌های وانیلی 2 میلی‌متر بزرگ‌تر است.

دیدگاهتان را بنویسید