اخبار تکنولوژی

اولین تصاویر رسمی از Galaxy Z Fold 5 و Z Flip 5 افشا شد

اولین تصاویر رسمی از گلکسی زد فولد 5
نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۷ خرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

حدود یک ماه دیگر غول کره‌ای از کهکشانی‌های تاشوی جدید خود رونمایی خواهد کرد و به میدان نبرد با بزرگانی چون گوگل و موتورولا خواهد رفت. حالا تصاویر رسمی از این دو گوشی در فضای وب منتشر شده است که طراحی آن‌ها را به طور واضح فاش کرده است.


گلکسی Z Fold 5

تصویری که از گلکسی زد فولد 5 منتشر شده است نشان می‌دهد که این گوشی تغییر چندانی نسبت به نسل قبلی خود نداشته است و تنها از ضخامت آن مقداری اندک کاسته شده است. طبق شایعات منتشر شده، سامسونگ تلاش خود را به کار گرفته است تا فرورفتگی وسط نمایشگر را تا جایی که می‌تواند کاهش دهد؛ اما تصویر منتشر شده، اطلاعاتی در این مورد را به ما نمی‌دهند و باید تا روز معارفه این گوشی صبر کنیم و ببینیم سامسونگ چه طرح و برنامه‌ای برای رفع این مشکل دارد.

تغییر بعدی که در تصویر واضح است، خارج شدن فلاش LED از قاب دوربین است و انتقال یافتن به سمت راست ماژول دوربین است.


گلکسی Z Flip 5

در گلکسی زد فلیپ 5 شرایط متفاوت است. به نظر می‌رسد سامسونگ بیشتر تمرکز خود را برروی مدل فلیپ خود گذاشته است تا بتواند از با رقبای بزرگ خود مانند اوپو و موتورولا رقابت کند. سامسونگ در گلکسی زد فلیپ 5، ابعاد نمایشگر بیرونی را افزایش داده است تا به کاربردهای این گوشی اضافه کند.

با بزرگ‌تر شدن نمایشگر بیرونی، دیگر لازم نیست برای انجام یک سری از کارها، گوشی را باز کنید و انجام اکثر امور، با نمایشگر بیرونی امکان‌پذیر است.


سامسونگ در هر دو گوشی تاشوی جدید خود از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 ویژه‌ی گلکسی بهره برده است تا کهکشانی‌های تاشو از نظر عملکرد سخت‌افزاری، چیزی کمتر از دیگر پرچم‌دارهای بازار نداشته باشند.

حدود یک ماه قبل، گوگل از اولین گوشی تاشوی جدید خود رونمایی کرد و برخلاف انتظار، از چیپست سال گذشته‌ی خود، یعنی تنسور G2 به عنوان قلب تپنده‌ی این گوشی استفاده کرد و حالا سامسونگ با بهره‌گیری از بهترین چیپست حال حاضر بازار در پرچم‌دارهای تاشوی خود، دست بالا را در اختیار دارد.

باید تا حدود یک ماه دیگر منتظر بمانیم و ببینیم غول کره‌ای دنیای تکنولوژی چه برنامه‌ای برای گوشی‌های تاشوی خود دارد. نظر شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید