اخبار تکنولوژی

مرورگر Samsung Internet به ChatGPT مجهز می‌شود

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۴ تیر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

به نظر می‌رسد نسخه آینده مرورگر سامسونگ قابلیتی در مرتبط با ابزار ربات چت محبوب ChatGPT داشته باشد. فایل نصب مرورگر سامسونگ قسمت‌هایی جهت تنظیمات مرتبط با ChatGPT و انتخاب مدل‌های مختلف برای آن دارد. با این حال، توسعه‌دهندگان هیچ نشانه‌ای از برنامه ریزی غول فناوری جهت اجرای این ربات چت درون مرورگر اینترنتی سامسونگ پیدا نکرده‌اند.

سامسونگ می‌تواند به سادگی یک پنجره گفتگو را که بر پایه ChatGPT باشد را به این نرم افزار اضافه کند تا بتوانند پرسش‌هایی را از مدل هوش مصنوعی مستقیماً از طریق مرورگر اینترنت سامسونگ و بدون نیاز به مراجعه به وبسایت ChatGPT مطرح کنند.

سامسونگ در ابتدا احتمال دارد این قابلیت را به صورت آزمایشی به مرورگر خود وارد کند و پس از آن که آزمایش‌ها با موفقیت انجام شد، ChatGPT را به صورت عمومی وارد مرورگر Samsung Internet خواهد کرد.

چند ماه قبل گزارشی منتشر شد که سامسونگ قرار است از موتور جست‌و‌جوی بینگ به عنوان جست‌و‌جوگر رسمی گوشی‌های خود استفاده کند؛ اما این اتفاق رخ نداد و ظاهرا غول کره‌ای به این نتیجه رسیده است که استفاده از ربات چت ChatGPT در مرورگر Samsung Internet می‌تواند کاربردی‌تر و مفیدتر باشد.

باید منتظر بمانیم و ببینیم غول تکنولوژی کره‌ای، چه زمانی از این قابلیت برای عموم رونمایی می‌کند.

نظر شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید