اخبار تکنولوژی

سامسونگ در حال توسعه نسخه ارزان قیمت Galaxy Watch

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۱۸ فروردین ۱۴۰۳
0 دیدگاه

به نظر می‌رسد سامسونگ در سال 2024 تمرکز ویژه‌ای بر محصولات FE (نسخه اقتصادی‌تر محصولات پرچمدار) خواهد داشت. گزارش‌های جدید حاکی از آن است که این شرکت کره‌ای در حال آماده‌سازی نسخه FE از ساعت هوشمند خود با نام Galaxy Watch FE است.

وجود محصولات FE برای سامسونگ تازگی ندارد، اما گفته می‌شود امسال شاهد انبوهی از عرضه‌های FE توسط این شرکت خواهیم بود. پیش از این شایعاتی مبنی بر عرضه Galaxy Z Fold FE، Galaxy Z Flip FE و حتی Galaxy S24 FE نیز منتشر شده بود.

استراتژی سامسونگ در ارائه نسخه‌های اقتصادی‌تر از محصولات پرچمدار خود، گزینه‌های بیشتری را در دسترس کاربران با بودجه‌های متفاوت قرار می‌دهد. نسخه‌های FE معمولا با قیمتی مناسب‌تر اما همچنان با ویژگی‌های برجسته موجود در پرچمداران سامسونگ، راهی بازار می‌شوند.

با این حال، هنوز جزئیات دقیقی از مشخصات و قابلیت‌های Galaxy Watch FE و دیگر محصولات FE مورد انتظار در سال جاری منتشر نشده است. اما به نظر می‌رسد سامسونگ سال پرباری را در زمینه گسترش خط محصولات مقرون‌به‌صرفه FE خود پیش رو دارد.

اگرچه استفاده از مشخصات مشابه با محصولی دو ساله برای یک گجت جدید در سال 2024 چندان جذاب به نظر نمی‌رسد، اما انتظار می‌رود قیمت مناسب Galaxy Watch FE، این دستگاه را به یک گزینه خوب برای متقاضیان ساعت‌های هوشمند ارزان تبدیل کند. شایعات قبلی حاکی از آن بود که سامسونگ قصد دارد مدل جدیدی از Galaxy Watch 4 را در سال 2024 عرضه کند، اما به نظر می‌رسد این محصول، با تغییر نام به Galaxy Watch FE روانه بازار خواهد شد.

بر اساس گزارش‌ها، Galaxy Watch FE با شماره مدل‌های SM-R866F، SM-R866U و SM-R866N در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد که نشان از برنامه‌ای گسترده برای توزیع آن دارد.

هرچند هنوز مشخصات دقیق این ساعت هوشمند فاش نشده، اما انتظار می‌رود بسیار نزدیک به Galaxy Watch 4 باشد؛ با این تفاوت که با قیمتی پایین‌تر از سری آینده Galaxy Watch 7 سامسونگ عرضه شود.

دیدگاهتان را بنویسید