اخبار تکنولوژی

سامسونگ از ماوس و کیبورد Mint Choco رونمایی کرد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۱۸ اسفند ۱۴۰۱
0 دیدگاه

سامسونگ با جدیدترین محصول خود در حوزه لوازم‌ جانبی کامپیوترها و لپ تاپ‌ها، ترکیب ماوس و کیبورد جدید از نوع بی‌سیم Mint Choco (SRP-9500MC) را برای علاقه‌مندان به شکلات نعنایی معرفی کرده است. این دستگاه با طراحی جذابی که رنگ بستنی نعنایی تزئین ‌شده با تکه‌های شکلاتی را به ‌نمایش می‌گذارد، مطمئناً آن دسته از کاربرانی که علاقه به خاص و فانتزی بودن وسایل خود دارند را به وجد خواهد آورد.

این کیبورد با مجموعه کاملی از کلیدها، از جمله ردیف عملکرد، کلیدهای مکان‌نما و کلیدهای ناوبری، همه چیزهایی را که برای یک تجربه تایپ بی نظیر نیاز دارید، با خود به‌همراه دارد. با کلیدهای سریع اختصاصی برای ماشین‌حساب، کنترل مدیا، صدا و دکمه خانه، پیمایش در محیط سیستم‌عامل رایانه شما هرگز به این آسانی نبوده است.

وزن این کیبورد 462 گرم بوده و ابعاد آن نیز x125x23 436 میلی‌متر می‌باشد. این کیبورد سبک و نسبتا جمع و جور است که همین مورد حمل آن را آسان می‌کند. طراحی کیبورد شکلاتی سامسونگ با مکانیزم سوئیچ قیچی، حسی شبیه به لپ‌تاپ با کلیدهای لمسی نرم و کم صدا را ارائه می‌دهد.

ماوس جفت این کیبورد نیز با طراحی دو سویه خود سبک و جمع‌وجور است و تنها 49 گرم وزن و 108×60×26 میلی‌متر ابعاد دارد. این ماوس مجهز به سنسور نوری با کارایی بالا و سه سطح حساسیت (800 / 1200 / 1600 ) است که دقت را در تمام حرکات شما تضمین می‌کند.

این محصول جدید قرار است فعلا در همان کره‌ی جنوبی باقی بماند و خبری از عرضه‌ی جهانی نیست؛ باید دید در آینده سامسونگ قصد عرضه‌ی جهانی این محصول را خواهد داشت یا خیر؟

دیدگاهتان را بنویسید