اخبار تکنولوژی

سامسونگ قصد دارد تا چند ماه دیگر، One UI 6.1 را به گوشی‌های S21 و S22 بیاورد

نویسنده : دانیال نوروزی۲۶ فروردین ۱۴۰۳
0 دیدگاه

سامسونگ قبلا One UI 6.1 را برای جدیدترین پرچمداران خود نیز عرضه کرده بود و به معنای واقعی کلمه، یک نسخه بی‌عیب و نقص به حساب می‌آمد.

این شرکت کره‌ای در حال حاضر در تلاش است تا این به‌روزرسانی را برای پرچمداران قدیمی خود نیز عرضه کند. انتظار می‌رود تمامی گوشی‌های سری گلکسی اس 22، گوشی‌های تاشو 2022 و همچنین خانواده گلکسی تب اس 8، به‌روزرسانی One UI 6.1 را در ماه می دریافت کنند. این اطلاعات توسط یک ناظر در وب‌سایت کامیونیتی سامسونگ (گزارش شده توسط GSMArena) تایید شده است، بنابراین می‌توان آن را دقیق و معتبر فرض کرد.

گوشی‌های پرچم‌دار گلکسی اس 22، زد فولد 4 و فلیپ 4 در اوایل ماه می، رابط کاربری One UI 6.1 را دریافت خواهند کرد که به گفته شرکت سازنده، با سطح هوش مصنوعی گلگسی  S23برابری می‌کند. تبلت‌های گلکسی تب اس 8 باید همان به‌روزرسانی را با ویژگی‌های مشابه، در همان زمان دریافت کنند. اما این همه ماجرا نیست! همچنین انتظار می‌رود سامسونگ به عرضه One UI 6.1 برای پرچمداران قدیمی خود ادامه دهد. اگر تا به الان حدس نزده‌اید، باید بگوییم این سری گلکسی اس 21 است که احتمالا ردر اواخر ماه می این ارتقای نرم افزاری را دریافت خواهد کرد.

جدای از آن، چند گوشی تاشوی قدیمی‌تر سامسونگ مانند Galaxy Z Flip 3 و Galaxy Z Fold 3 نیز باید این به‌روزرسانی را دریافت کنند. البته بسیاری از ویژگی‌های Galaxy AI (اگر نگوییم همه ویژگی‌ها) هم به عنوان بخشی از این آپدیت نرم‌افزاری، به گوشی‌های قدیمی‌تر اضافه خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید