اخبار تکنولوژی

سامسونگ از ماه آینده تولید انبوه حلقه هوشمند خود را آغاز می‌کند

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۸ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

طبق گزارشات جدید، سامسونگ قصد دارد از ماه آینده تولید حلقه هوشمند گلکسی رینگ را آغاز کند. این شرکت کره‌ای ظاهراً توسعه این محصول پوشیدنی را به پایان رسانده و منابع سخت‌افزاری لازم را تأمین کرده است.

گلکسی رینگ که انتظار می‌رود یکی از محصولات جدید در زمینه وسایل پوشیدنی هوشمند سامسونگ باشد، می‌تواند ویژگی‌هایی مشابه ساعت‌های هوشمند این شرکت داشته باشد. از آنجا که سامسونگ تاکنون اطلاعات زیادی از مشخصات این محصول منتشر نکرده، باید منتظر ماند و دید گلکسی رینگ چه قابلیت‌های جدیدی را به دنیای گجت‌های پوشیدنی می‌آورد.

گرچه سامسونگ به زودی تولید حلقه هوشمند گلکسی رینگ را آغاز می‌کند، اما انتظار می‌رود عرضه این محصول به بازار تا سال 2024 به طول بی‌انجامد.

علاوه بر فرایندهای اخذ مجوزهای نظارتی، سامسونگ باید گواهی‌نامه‌های لازم را دریافت کند تا بتواند گلکسی رینگ را به عنوان یک «دستگاه پزشکی» عرضه نماید. این فرایند احتمالا چندین ماه طول خواهد کشید.

بنابراین پیش‌بینی می‌شود این حلقه هوشمند که قابلیت‌های پیشرفته‌ای در زمینه پایش سلامت خواهد داشت و در سال 2024 همزمان با معرفی سری گلکسی S24 روانه بازار شود. هرچند سامسونگ جزئیات زیادی از ویژگی‌های گلکسی رینگ منتشر نکرده، اما انتظار می‌رود از لحاظ کارایی پایش سلامت، بهتر از ساعت هوشمند گلکسی واچ عمل کند.

دیدگاهتان را بنویسید