اخبار تکنولوژی

سامسونگ از گلکسی M35 رونمایی کرد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۷ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

سامسونگ از گوشی جدید میان‌رده گلکسی M35 5G در بازار برزیل رونمایی کرده است. این گوشی در واقع جایگزینی برای مدل پیشین گلکسی M34 محسوب می‌شود و با ارتقاهایی در زمینه پردازنده، نمایشگر و سیستم صوتی همراه است.

گلکسی M35 5G مجهز به نمایشگر 6.6 اینچی Super AMOLED با وضوح +FHD، نرخ نوسازی 120 هرتز و روشنایی تا 1000 نیت است. این گوشی از حسگر اثرانگشت زیرنمایشگر و اسپیکرهای دوگانه بهره می‌برد که نسبت به نسل قبلی که دارای اسکنر اثرانگشت کناری و تک بلندگو بود، پیشرفت چشمگیری را نشان می‌دهد.

در زمینه سخت‌افزاری، گلکسی M35 از تراشه اگزینوس 1380 سامسونگ و 8 گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد. این دستگاه دارای باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ سریع 25 واتی است، اگرچه آداپتور شارژر در جعبه گوشی گنجانده نشده است. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به 256 گیگابایت حافظه داخلی و وجود شیار کارت حافظه microSD اشاره کرد.

این دستگاه از نظر دوربین ضعف چندانی ندارد و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی و سه دوربین پشتی 50 مگاپیکسلی اصلی با لرزشگیر اپتیکال، 8 مگاپیکسلی اولترا واید و 2 مگاپیکسلی ماکرو را ارائه می‌کند. گلکسی M35 بر پایه سیستم عامل اندروید 14 و رابط کاربری One UI 6.1 اجرا می‌شود. سامسونگ قول داده است که این گوشی طی چهار سال آپدیت‌های اندروید و تا پنج سال آپدیت‌های امنیتی را دریافت خواهد کرد.

از دیگر ویژگی‌های برجسته این گوشی میان‌رده می‌توان به پشتیبانی از دو سیم‌کارت 5G، وای‌فای نسل 6، سیستم خنک‌کننده پیشرفته و ابعاد 162.3 در 78.6 در 9.1 میلی‌متر با وزن 222 گرم اشاره کرد.

گلکسی M35 در سه رنگ آبی تیره، آبی روشن و خاکستری عرضه شده و با قیمت تقریبی 525 دلار در بازار برزیل در دسترس است. انتظار می‌رود این گوشی جدید سامسونگ در هفته‌های آینده در بازارهای دیگر از جمله هند نیز راهی بازار شود.

دیدگاهتان را بنویسید