اخبار تکنولوژی

سامسونگ از سری گلکسی تب A9 رونمایی کرد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۱۵ مهر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

سامسونگ بدون انتشار خبری رسمی، دو تبلت جدید و مقرون‌ به‌صرفه خود به نام‌های گلکسی تب A9 و A9 پلاس را معرفی کرده است. این تبلت‌ها در وب‌سایت‌های سامسونگ و فروشگاه‌های آنلاین منتشر شده‌اند.

گلکسی تب A9 از نمایشگر LCD 8.7 اینچی با رزولوشن 800 در 1340 پیکسل بهره می‌برد. پردازنده این تبلت، تراشه مدیاتک هلیو G99 است که در کنار 4 یا 8 گیگابایت حافظه رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته است. تبلت A9 پلاس نیز دقیقاً همین مشخصات را دارا است.

سامسونگ قیمت رسمی این دو محصول را اعلام نکرده است، اما با توجه به مشخصات احتمالاً در بازه قیمتی مقرون‌به‌صرفه قرار می‌گیرند و گزینه‌های جذابی برای کاربران با بودجه کمتر خواهند بود.

گلکسی تب A9 پلاس مجهز به نمایشگر LCD 11 اینچی با رزولوشن بالای 1200 در 1920 پیکسل است. پردازنده این مدل پرقدرت‌تر، تراشه اسنپدراگون 695 است که در کنار 4 یا 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته است.

علاوه بر مدل استاندارد، گلکسی تب A9 پلاس در نسخه 5G نیز در دسترس قرار می‌گیرد. انتظار می‌رود این تبلت از آخرین نسخه اندروید و رابط کاربری One UI بهره‌مند باشد. دوربین، ظرفیت باتری و قیمت دقیق این محصول هنوز مشخص نیست و سامسونگ به‌زودی آن را اعلام خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید