اخبار تکنولوژی

گلکسی Z Flip 5 معرفی شد؛ سورپرایز اصلی سامسونگ در رویداد آنپکد!

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۴ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

سامسونگ در مراسم گلکسی آنپکد، از جدیدترین گوشی تاشوی خود به نام گلکسی زد فلیپ 5 رونمایی کرد.زد فلیپ 5 با توجه به تغییراتی که نسبت به نسل قبلی خود داشته است، از مهم‌ترین محصولات معرفی شده توسط سامسونگ در رویداد آنپکد است.

یکی از بزرگترین تغییرات گلکسی زد فلیپ 5، افزایش اندازه نمایشگر ثانویه آن به 3.4 اینچ است. این افزایش اندازه باعث شده تجربه کاربری بهتری را در حالت عدم بازشدن گوشی فراهم کند. Galaxy Z Flip 5 یک نمایشگر داخلی 6.7 اینچی دارد که از نرخ نوسازی تصویر 120 هرتزی و رزولوشن 1080 در 2640 برخوردار است.

تامین امور پردازشی این گوشی برعهده چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 است که بهترین چیپست دنیای گوشی‌های اندرویدی به حساب می‌آید.

نمایشگر اصلی گلکسی زد فلیپ 5 مجهز به لایه‌ای ضدضربه است و با بازطراحی پنل پشتی، نمایشگر ثانویه نیز استحکام بیشتری یافته است. این گوشی با دریافت گواهی IPX8، استفاده از قاب آلومینیومی Armor و محافظ صفحه Gorilla Glass Victus‌2 از استحکام لازم برخوردار است.

لولای جدید Flex Hinge با ساختار دوگانه می‌تواند ضربه‌های وارده را توزیع کرده و از آسیب‌دیدگی بدنه جلوگیری کند. همچنین نمایشگر ثانویه اطلاعات بیشتری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. کاربران از طریق ویجت‌ها می‌توانند به اطلاعات آب‌وهوا و کنترل موسیقی دسترسی داشته باشند.

دوگانه‌ی دوربین‌های گلکسی زد فلیپ 5 را، یک سنسور واید و یک سنسور اولتراواید 12 مگاپیکسلی تشکیل می‌دهند که نسبت به نسل قبل تغییر خاصی نداشته است.

قیمت و تاریخ عرضه گلکسی زد فلیپ 5

پیش‌فروش گلکسی زد فلیپ ۵ سامسونگ از تاریخ ۴ مرداد (۲۶ جولای) در برخی بازارها آغاز می‌شود و این گوشی از ۲۰ مرداد (۱۱ آگوست) برای فروش عموم عرضه خواهد شد.

این گوشی در رنگ‌های سبز، گرافیتی، کرم و صورتی و با لوازم جانبی متنوع از جمله قاب‌های شفاف، چرمی و سیلیکونی عرضه می‌شود.

قیمت پایه مدل ۲۵۶ گیگابایتی آن ۱۰۴۹ پوند و مدل ۵۱۲ گیگابایتی ۱۱۴۹ پوند است. در آمریکا نیز این گوشی با قیمت پایه ۹۹۹ دلار روانه بازار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید