اخبار تکنولوژی

سامسونگ دیگر به‌روزرسانی‌های ماهانه برای سری گلکسی S20 ارائه نمی‌کند

نویسنده : دانیال نوروزی۱۴ فروردین ۱۴۰۳
0 دیدگاه

اگر از سری S20 گلکسی سامسونگ همچنان استفاده می‌کنید، باید بدانید که سامسونگ دیگر هیچ پشتیبانی و به‌روزرسانی ماهانه‌ای برای این گوشی‌ها ارائه نمی‌دهد.

سامسونگ سرانجام پشتیبانی ماهانه از سری گلکسی S20 را کنار گذاشته و آن را به دریافت به‌روزرسانی‌های سه ماهه تقلیل داده است. این بدان معناست که اگر صاحب گلکسی S20، S20 پلاس، S20 اولترا یا S20 FE هستید، دیگر به‌روزرسانی‌های امنیتی ماهانه را از سامسونگ دریافت نخواهید کرد. به‌جای آن، هر سه ماه یکبار این به‌روزرسانی‌ها را دریافت خواهید کرد.

آخرین به‌روزرسانی امنیتی ماه مارس ۲۰۲۴ هم‌اکنون برای سری گلکسی S20 ارائه شده است، بنابراین فعلاً مشکلی از بابت امنیت ندارید. اما این گوشی‌ها به‌روزرسانی ماه آوریل را دریافت نخواهند کرد. انتظار می‌رود به‌روزرسانی امنیتی بعدی را در ماه ژوئن دریافت کنید.

سری گلکسی S20 در سال ۲۰۲۰ با اندروید ۱۰ عرضه شد. این سری پس از دریافت سه به‌روزرسانی اندروید طبق وعده سامسونگ، دیگر به‌روزرسانی اندروید دریافت نخواهد کرد.

علاوه بر سری گلکسی S20، سامسونگ همچنین سری گلکسی نوت ۲۰ را نیز از دریافت به‌روزرسانی‌های ماهانه به سه ماهه کاهش داده است.

دیدگاهتان را بنویسید