اخبار تکنولوژی

سامسونگ گلکسی M44 در گیک بنچ با چیپست غافلگیر کننده رویت شد!

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۷ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

سامسونگ در حال برروی یک گوشی هوشمند جدید برای ورود به بازار رقابتی گوشی‌های میان‌رده است. این گوشی امروز در پایگاه داده آنلاین نتایج بنچمارک Geekbench دیده شده است. گرچه انجام بنچمارک روی نمونه‌های اولیه امری عادی است، اما آنچه جالب توجه است این است که به نظر می‌رسد این گوشی با چیپست نسبتاً قدیمی اسنپدراگون 888 شرکت کوالکام راه‌اندازی شده باشد. انتخاب یک چیپ کوالکام به جای چیپ اگزینوس خود سامسونگ و همچنین استفاده از چیپی که نزدیک به سه سال از معرفی آن می‌گذرد، انتخابی عجیب از سوی سامسونگ به نظر می‌رسد.

با وجود اینکه چیپ اسنپدراگون 888 در زمان خود یکی از بهترین چیپ‌های موبایل بود، اما آن زمان مربوط به سال‌های 2020 و 2021 بوده است. اکنون حدود 3 سال از آن زمان می‌گذرد، شاید سامسونگ با توجه به موجودی انباری احتمالی این چیپ، توانسته قیمت مناسبی برای آن مذاکره کند.

طبق شایعات، گوشی گلکسی M44 سامسونگ با شماره مدل SM-M446K عرضه خواهد شد که در یک نسخه با 6 گیگابایت رم، البته با احتمال وجود نسخه‌های دیگر، راهی بازار می‌شود. گفته می‌شود این گوشی با اندروید 13 عرضه خواهد شد مگر اینکه زمان عرضه آن به سال آینده موکول شود. انتظار می‌رود این گوشی ابتدا در بازار هند عرضه شود.

دیدگاهتان را بنویسید