اخبار تکنولوژی

رندرهای سری تبلت‌های گلکسی تب S9 FE افشا شد!

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۴ تیر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

براساس گزارشات جدید، تبلت‌های گلکسی تب اس ۹ اف ای سامسونگ با مشخصات سخت‌افزاری قدرتمند در راه هستند. احتمالا زمان معارفه تبلت‌های فن ادیشن سامسونگ با نسخه‌های دیگر سری اس9 یکی نباشد.

تصاویر افشا شده از تبلت‌های گلکسی تب اس ۹ FE پلاس و اس ۹ FE سامسونگ با همکاری آن لیکس، ولف آو تبلت و مدیاپینات منتشر شده است.

شروع می‌کنیم با گلکسی تب اس ۹ اف ای پلاس؛ این تبلت از پردازنده اکزینوس ۱۳۸۰ به همراه ۸ گیگابایت رم بهره می‌برد و از نمایشگر ۱۲.۴ اینچی بهره می‌برد. ابعاد این تبلت ۲۸۵.۴ در ۱۸۵.۴ در ۶.۵۴ میلیمتر است و از دو بلندگو استریو و سنسور تشخیص اثر انگشت در کناره بهره می‌برد. رنگ‌های سفید، سبز روشن، صورتی روشن و خاکستری برای این تبلت در دسترس خواهد بود. ماژول دوگانه‌ی دوربین نیز در پشت این تبلت دیده می‌شود.

به سراغ گلکسی تب اس 9 اف ای می‌رویم؛ این تبلت برخلاف نسخه پلاس، از یک دوربین در قسمت پشت خود میزبانی می‌کند. امور پردازشی این تبلت برعهده چیپست اکزینوس 1380 است و 6 گیگابایت حافظه رم را دارا است. تصاویر لو رفته نشان می‌دهند که گلکسی تب اس 9 فن ادیشن و فن ادیشن پلاس، یک نوار مغناطیسی در قسمت پشتی هر دو مدل وجود دارد که نشان می‌دهد، این دو تبلت از قلم استایلوس پشتیبانی می‌کنند.

باید منتظر بمانیم و ببینیم سامسونگ چه زمانی را برای معرفی تبلت‌های ویژه‌ی هواداران خود در نظر دارد.

نظر شما در مورد خانواده Galaxy Tab S9 FE چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید