اخبار تکنولوژی

تشریفات سامسونگ برای استفاده از دوربین پرچمدار

تشریفات سامسونگ برای استفاده از دوربین پرچمدار
نویسنده : عضو تحریریه۰۶ فروردین ۱۴۰۲
0 دیدگاه

می‌توان گفت پرچمدار سامسونگ گل سرسبد اندرویدی‌ها است که در اواسط بهمن ماه معرفی شد و با قیمت‌های فضایی به بازار ایران عرضه شد؛ اگرچه تغییرات سامسونگ اس23 چشمگیر نبوده‌ اما کوچک و جذاب بوده‌است. بخش دوربین این تلفن‌همراه از جمله بخش‌هایی بوده‌است که تغییرات آن توجه کاربران را به خود جلب کرده‌است و حال این غول کره‌ای باعرضه لوازم جانبی عجیبی برای این بخش خبرساز شده‌است.

از جمله این لوازم مدولار سازگار با قاب این پرچمدار می‌توان به دستگیره رسمی دوربین سامسونگ و سه پایه باریک اشاره کرد، درواقع قاب سیلیکونی سامسونگ یک نقطعه اتصال در پشت خود دارد که امکان اتصال و تعویض لوازم جانبی مختلف را فراهم می‌کند.

از میان امکاناتی که دستگیره رسمی دوربین سامسونگ در اختیار کاربر قرار می‌دهد، می‌توان به دکمه‌ای اشاره کرد که در واقع شاتر بلتوثی است؛ این دستگیره همچنین بدون استفاده از شاتر بلوتوثی می‌تواند به طور سنتی به عنوان یک پایه مورد استفاده قرار گیرد و دردل خود سه پایه‌ای را گنجانده‌است که قابلیت چرخش و نگه‌داشتن تلفن‌همراه را دارد.

این لوازم جانبی که در سری رنگی سفید عرضه شده‌اند در وب‌سایت رسمی سامسونگ در بریتانیا بدون درج قیمت فهرست شده‌اند.

از طرف دیگر سه‌پایه باریک سامسونگ نیز، همان طور که از نام آن پیداست، این امکان را به کاربر می‌دهد تا تلفن‌همراه را بر روی سه‌پایه قرار دهد و برای تهیه ولاگ از آن استفاده کند. این سه‌پایه در رنگ نقره‌ای به قیمت 34 پوند در وب‌سایت رسمی سامسونگ در بریتانیا فهرست شده‌است.

قیمت‌های ذکر شده شامل قاب محافظ سامسونگ که به تنهایی 45 تا 49 پوند قیمت دارد نمی‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید