اخبار سینما

سارا سیلورمن اعتصابات هالیوود را ناامید کننده خواند

سارا سیلورمن اعتصابات هالیوود را ناامید کننده خواند
نویسنده : شبنم جعفرپیشه۰۷ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

سارا سیلورمن، کمدین و بازیگر آمریکایی، از دیدن معافیت‌های صادر شده توسط اتحادیه بازیگران برای برخی پروژه‌های مستقل سینمایی، ناراضی است.

این بازیگر در ویدیویی که اخیرا در اینستاگرام منتشر کرده، از ستاره‌های هالیوودی که علی‌رغم اعتصاب کنونی، در پروژه‌های مستقل تایید شده توسط اتحادیه بازیگران به ایفای نقش می‌پردازند، انتقاد کرده است.

سیلورمن اظهار کرد که در حالی این فیلم‌ها توسط شرکت‌های مستقل تولید می‌شوند، اما در نهایت به سرویس‌های استریمینگ فروخته خواهند شد و غول‌های استریمینگ از آن‌ها سود خواهند برد.

او در این باره گفت:

من پیشنهاد بازی در یک فیلم مستقل را رد کردم و تعدادی از دوستانم هم همین کار را کردند. اما الان برخی دوستانم دارند می‌پذیرند و من واقعا عصبانی هستم.

سیلورمن خواستار همراهی همه ستارگان سینما در اعتصاب شد و گفت باید از اتحادیه‌شان که باعث مزایایی مثل بیمه و حق امتیاز شده، حمایت کنند.

در پایان ویدیو، او گفت نمی‌داند باید از ستارگانی که در این فیلم‌های مستقل بازی می‌کنند عصبانی باشد یا از اتحادیه بازیگران به خاطر صدور معافیت برای تولید این فیلم‌ها.

اتحادیه بازیگران تاکید کرده که این توافق‌نامه‌های موقت نباید “معافیت” تلقی شوند و تولیدات مستقل باید آخرین شرایط پیشنهادی اتحادیه را بپذیرند تا بتوانند این مجوز موقت را دریافت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید