اخبار تکنولوژی

قابلیت ارتباط ماهواره‌ای در سری گلکسی S24؟!

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۲ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

دنیای موبایل هوشمند به گونه‌ای است که شرکت‌ها در زمینه‌های مختلف پیشتاز می‌شوند و با گذشت زمان دیگر برندها با رسیدن به آن‌ها فاصله خود را کاهش می‌دهند و این بار نوبت سامسونگ فرا رسیده تا فاصله خود را با شرکت‌های امریکایی کاهش دهد.

شایعات متعددی در مورد قابلیت ارتباط ماهواره‌ای سری گلکسی اس۲۴ وجود داشت که گزارش جدیدی تأیید می‌کند این قابلیت مهم، که تاکنون در آیفون‌های اپل وجود داشته، در این گوشی‌های پرچم‌دار آینده‌ی سامسونگ نیز حضور خواهد داشت تا فاصله‌ی آن‌ها را با رقبا کاهش دهد.

بدین ترتیب سامسونگ می‌تواند خدمات پیشرفته‌ی ارتباطی را بدون وابستگی به شبکه‌های مخابراتی فراهم کند تا کاربردپذیری گوشی‌های خود را افزایش دهد.

اخیرا اسکرین‌شاتی منتشر شد که احتمالا مربوط به گلکسی اس24 است و قابلیتی به نام «ارسال پیام‌های اضطراری از طریق ماهواره» را نشان می‌دهد. توضیحات این قابلیت بیان می‌کند که زمانی که خارج از پوشش شبکه هستید می‌توانید از طریق ماهواره به خدمات اضطراری دسترسی پیدا کنید. سامسونگ پیش از این مودم 5G جدیدی معرفی کرد که ارتباط مستقیم موبایل با ماهواره را امکان‌پذیر می‌سازد. قابلیت ماهواره‌ای در ابتدا محدود به کشورهایی خواهد بود و در سال‌های آتی گسترش خواهد یافت.

دیدگاهتان را بنویسید