اخبار بازی

بازی Sea of Thieves به بیش از 40 میلیون بازیکن دست پیدا کرد

نویسنده : دانیال نوروزی۳۱ فروردین ۱۴۰۳
0 دیدگاه

بازی دزدان دریایی و چند نفره Sea of Thieves از زمان عرضه خود برای رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس، بیش از 40 میلیون بازیکن به خود دیده است.

بازی Sea of ​​Thieves در شش سال گذشته به یک بازی لایوسرویس و نقش‌آفرینی بی‌نظیر تبدیل شده است و قصد ندارد به این زودی‌ها پیشرفت خود را متوقف کند. استودیو Rare اعلام کرد که این بازی اخیرا به یک نقطه عطف جدید در تعداد بازیکنان رسیده است. از زمان عرضه بازی Sea of ​​Thieves برای رایانه‌های شخصی و ایکس باکس در مارس 2018، تاکنون بیش از 40 میلیون بازیکن این اثر را تجربه کرده‌اند. تا چند سال پیش، تعداد بازیکنان بازی 30 میلیون نفر بود، بنابراین از نظر جذب بازیکنان جدید، این عنوان سرعت ثابتی را حفظ کرده است. Rare در بیانیه‌ای اذعان داشت:

«40 میلیون بازیکن در پلتفرم‌های ایکس‌باکس، ویندوز 10 و استیم، نقطه عطف شگفت‌انگیزی است که می‌توان درباره آن صحبت کرد. البته که این موفقیت بدون شما اتفاق نمی‌افتاد. جامعه درخشان، مثبت و خوش‌آمد ما، همچنان ما را شگفت‌زده و تحت تاثیر قرار می‌دهد».

جو نیت، تهیه‌کننده اجرایی بازی نوشت:

«خلاقیت و شیطنت‌های شما تاثیر خود را روی امواج می‌گذارند. با این اوصاف، من می‌خواهم از این فرصت استفاده کرده و از تیممان تشکر کنم؛ تیمی که از زمان انتشار بازی، برای ارائه بیش از صد به‌روزرسانی رایگان، بسیار سخت تلاش کرده است و نوآوری‌های بیشتری برای ارائه دارد. فصل 12 تقریبا از راه رسیده است و افزوده‌های جدیدی مانند پرتاب چاقو و Bone Caller قرار است دوباره گیم‌پلی بازی ما را متحول کنند».

البته شایان ذکر است که Sea of ​​Thieves قرار است اواخر این ماه برای پلی‌استیشن 5 نیز عرضه شود؛ این به معنای تقویت بیشتر جامعه بازیکنان آن خواهد بود. با توجه به اینکه بازیکنان برای ورود به سرورهای بتای بازی روی پلی‌استیشن 5، مجبور به انتظار طولانی مدت بودند، واضح است که تقاضای زیادی برای تجربه این شبیه‌ساز دزدان دریایی روی کنسول سونی وجود دارد.

بازی Sea of ​​Thieves در تاریخ 11 اردیبهشت 1403 (30 آوریل 2024) برای پلی‌استیشن 5 عرضه می‌شود. این عنوان در حال حاضر برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس، ایکس‌باکس وان و PC در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید