اخبار بازی

بازی Sea of Thieves به جزیره میمون‌ها می‌آید

بازی Sea of thieves
نویسنده : دانیال نوروزی۲۳ خرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

در جریان رویداد ایکس‌باکس هفته جاری، شاهد دنیای بعدی که Sea of Thieves به آن می‌رود بودیم. این بازی قرار است دنیای دزدان دریایی کارائیب را پشت سر بگذارد و این بار به جزیره میمون‌ها برود. ممکن است تاکنون اسم سری The Legend of Monkey Island به گوشتان نخورده باشد اما باید بدانید که این عنوان بین بازیکنان قدیمی محبوبیت زیادی دارد و به اندازه دزدان دریایی کارائیب اسرارآمیز و جذاب است.

افزونه جدید بازی Sea of Thieves در قالب سه بروزرسانی رایگان ارائه می‌شود و کار خود را با رفتن به جزیره Mêlée شروع می‌کند، جایی که شما با Guybrush Threepwood با ریش بلند معروفش ملاقات خواهید کرد. این کراس‌اور یک نامه عاشقانه و ادای احترام توسعه‌دهندگان Sea of Thieves به سری بازی‌های ماجراجویی کلاسیک جزیره میمون‌ها است و بازیکنان می‌توانند بصورت فردی یا تیمی داستان‌های جدید این بازی را تجربه کنند. همچنین می‌توانید با شخصیت‌های کلاسیک دیگر جزیره میمون‌ها مانند LeChuck، Murray the Demonic جمجمه سخنگو، Elaine و چند شخصیت دیگر آشنا شوید.

یکی از توسعه‌دهنده‌های بازی با نام Rare در رونمایی از این افزونه گفت: “معماها را حل کنید، با دشمنان مبارزه کنید و با چالش‌های غیرمنتظره مقابله کنید. شما باید تلاش کنید موقعیت‌هایی را درست کنید که به طرز عجیبی اشتباه پیش رفته‌اند و در عین حال با خطر بزرگی که از سوی ابرقدرت‌های هر دو جهان نشات می‌گیرد روبرو شوید.”

این ماجراجویی جدید در Sea of the Damned اتفاق می‌افتد و دقیقاً شبیه بروزرسانی Pirates of the Caribbean جدا از بازی اصلی نگهداری می‌شود، پس لازم نیست نگران بازیکنان دیگر باشید.

به نظر می‌رسد که ران گیلبرت، خالق اصلی جزیره میمون‌ها، از این کراس‌اور مطلع نبوده و به اندازه بازیکنان غافلگیر شده است. البته پذیرفتن این موضوع کمی غیرمنطقی است چرا که این سازنده سال گذشته بازی Return to Monkey Island را طراحی کرده است.

آپدیت جزیره میمون‌ها در تاریخ ۲۰ ژوئیه (۲۹ تیر) بصورت کاملاً رایگان در دسترس کاربران بازی Sea of Thieves قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید