اخبار تکنولوژی

یک آیفون 1st Gen با قیمت 190 هزار دلار در یک حراجی فروخته شد!

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۶ تیر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

یک آیفون نسل اول با 4 گیگابایت حافظه به طور کاملا آکبند و بدون هیچ خط و خش با قیمت ثبت جهانی 190,372.80 دلار در یک حراجی اینترنتی فروخته شد تا یک رکورد جدید گران‌ترین آیفون در نوع خود ثبت شود.

هم‌اکنون این دستگاه پس از 13 سال به عنوان قیمت‌ترین آیفون فروخته شده است که این موضوع نشان‌دهنده ارزش بالای محصولات اپل در بازار حراجی است. قیمت فروش یک آیفون نسل اول کاملا اورجینال با 4 گیگابایت حافظه به مبلغ بی‌سابقه 190 هزار و 372 دلار در یکی از حراجی‌های اینترنتی ثبت شد تا رکورد گران‌قیمت‌ترین آیفون نسل اول فروخته شده شکسته شود.

قیمت قبلی مربوط به یک آیفون نسل اول با 63 هزار دلار در ماه فوریه 2023 بود. گرچه انتظار می‌رفت در ادامه نمونه‌های بعدی هم با قیمت بالایی به فروش برسند اما در آوریل همان سال یک آیفون نسل اول تنها با قیمت 18 هزار دلار به فروش رسید.

آیفون نسل اول 4 گیگابایتی آکبند در حراجی LCG Auctions به مبلغ 190 هزار و 372 دلار فروخته شد تا رکورد گران‌قیمت‌ترین آیفون نسل اول را بشکند. این حراجی پیش‌بینی کرده بود قیمت این آیفون بین 50 تا 100 هزار دلار خواهد بود. حراجی مذکور در تاریخ 30 ژوئن با قیمت اولیه 10 هزار دلار آغاز شد. پیش از فروش، بالاترین پیشنهاد کمتر از 42 هزار دلار بود. در نهایت آیفون مذکور با پیشنهاد 190 هزار دلاری فروخته شد تا رکورد جدیدی در قیمت فروش آیفون‌های نسل اول به ثبت برسد.

چند ساعت پیش از پایان حراجی LCG Auctions ، پیشنهادهای قیمتی برای خرید آیفون نسل اول افزایش یافت و از 67 هزار دلار به 158 هزار دلار رسید.بسیاری انتظار داشتند آیفون با این قیمت فروخته شود اما در نهایت آیفون مذکور با پیشنهاد 190 هزار دلاری به فروش رسید.

به نظر شما آیفون نسل اول 190 هزار دلار ارزش دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید