اخبار سینما

زمان پخش فصل چهارم سریال ویچر؛ با محوریت نقش پرنسس سیری

زمان پخش فصل چهارم سریال ویچر
نویسنده : سارا محمدی۰۴ شهریور ۱۴۰۲
0 دیدگاه

فصل سوم The Witcher به تازگی به پایان رسیده و قطعی است که این سریال برای فصل چهارم تمدید شده است. یکی از مهمترین خبرها در مورد فصل 4 سریال ویچر این است که هنری کاویل به جای لیام همسورث ایفاگر نقش شخصیت گرالت خواهد بود. طبق گفته تهیه کننده اجرایی فصل 4 ویچر تغییر فیزیکی گرالت با تحول درونی او همراه خواهد بود. در ادامه آخرین اطلاعات موثق در مورد تاریخ انتشار فصل چهارم سریال ویچر و دیگر جزئیات آورده شده است.

فصل چهارم سریال ویچر کی منتشر میشود

هنوز تاریخ انتشار رسمی فصل 4 The Witcher اعلام نشده است، اما می دانیم که این سریال در حال تولید است و حتی نتفلیکس تایید کرده است که فصل 5 هم تولید خواهد شد. فیلمبرداری فصل 4 سریال ویچر قرار بود در سپتامبر 2023 شروع شود اما به نظر میرسد تحت تاثیر اعتصابات جاری انجمن نویسندگان به تعویق افتاده است. گرچه برخی شایعات زمان اکران فصل 4 ویچر را سال 2024 اعلام کرده اند اما با توجه به تغییراتی که در فصل آینده Witcher بوجود آمده، انتظار انتشار در سال 2025 واقع بینانه تر است به خصوص که فاصله بین فصل‌ ها تاکنون حدود دو سال بوده است و با توجه به اعتصابات جاری انجمن نویسندگان آمریکا می تواند طولانی تر هم باشد. به محض اطلاع از تاریخ انتشار دقیق فصل چهارم سریال ویچر در همین صفحه اطلاع رسانی خواهیم کرد.

بازیگران فصل چهارم سریال ویچر

Anya Chalotra، Freya Allen و Joey Batey به ترتیب در نقش Yennefer، Ciri و Jaskier بازخواهند گشت.

لیام همسورث در نقش گرالت:

با توجه به غیاب هنری کاویل در فصل 4، این فصل یکی از متفاوت ترین فصل های سریال ویچر خواهد بود به خصوص که او یکی از برجسته ترین شخصیت های این سریال بوده است. طرفداران منتظرند ببینند لیام همسورث در نقش گرالت چگونه خواهد بود.

فریا آلن در نقش پرنسس سیریلا:

نظرات تهیه کنندگان حاکی از آن است که شخصیت گرالت دستخوش دگرگونی عمیقی خواهد شد و در فصل چهارم پرنسس سیریلا نقش برجسته تری را ایفا خواهد کرد.

آنیا چالوترا در نقش ینیفر بازی خواهد کرد و برخی دیگر از بازیگران فصل 3 بازخواهند گشت.

سریال ویچر چند فصل دارد؟

تاکنون 3 فصل از سریال ویچر منتشر شده و قسمت چهارم در دست ساخت است. پیش بینی می شود این سریال حداقل 5 فصل داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید