اخبار

دومین تریلر فیلم “قاتلان ماه کامل” منتشر شد

تریلر دوم قاتلان ماه کامل
نویسنده : سارا محمدی۱۴ تیر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

تریلر دوم فیلم مورد انتظار مارتین اسکورسیزی، قاتلان ماه کامل (Killers of the Flower Moon) توسط پارامونت و اپل منتشر شده و جزئیات بیشتری از بازی لئوناردو دی کاپریو، رابرت دنیرو و لیلی گلادستون را با طرفداران به اشتراک می گذارد.

تریلر جدید قاتلان ماه کامل

دومین تریلر فیلم “قاتلان ماه گل” یکی از پرهیاهوترین فیلم های سال منتشر شد. «قاتلان ماه گل» اولین فیلم داستانی اسکورسیزی پس از فیلم «ایرلندی» در سال 2019 است. زمان انتشار فیلم قاتلان ماه کامل 20 اکتبر (28 مهر 1402) تعیین شده است.

“قاتلان ماه کامل” بر اساس رمان غیرداستانی دیوید گرن به همین نام ساخته شده و به داستان قتل عام وحشتناک قبیله سرخپوست اوسیج در طول دهه 1920 می پردازد. فیلم طولانی اسکورسیزی همچنین داستان عاشقانه Enerest Burkhart (دی کاپریو) و Mollie Kyle (گلادستون) و ثروت عظیم یک ملت بومی آمریکا را دنبال می کند.

در خلاصه داستان رسمی آمده است: «در آغاز قرن بیستم، نفت ثروتی را برای ملت اوسیج به ارمغان آورد که یک شبه به یکی از ثروتمندترین افراد جهان تبدیل شدند. ثروت این بومیان آمریکا بلافاصله مداخله‌گران سفیدپوست را جذب کرد، که قبل از متوسل شدن به قتل، تا آنجایی که می‌توانستند پول اوسیج را دستکاری، اخاذی و سرقت کردند. بر اساس یک داستان واقعی… “قاتلان ماه گل” یک حماسه جنایی وسترن حماسی است که در آن عشق واقعی با خیانت غیرقابل توصیفی تلاقی می کند.”

بازیگران فیلم قاتلان ماه کامل

در «قاتلان ماه کامل» لئوناردو دی‌ کاپریو، رابرت دنیرو، جسی پلمونس، لیلی گلداستون، تانتو کاردینال، جان لیسگو، برندن فریزر، کارا جید مایرز، جنی کالینز، جیلیان دیون، ویلیام بلو، گری باسارابا، لوئیس کانسلمی، تاتانکا مینز، مایکل ابوت جونیور، پت هیلی، بری کوربین، اسکات شپرد، استیو آستین، جیسون ایزبل و استورجیل سیمپسون ایفای نقش کرده‌اند.

دومین تریلر قاتلان ماه گل را می توانید در ادامه مشاهده کنید:

دیدگاهتان را بنویسید