اخبار سینما

زمان پخش برنامه صداتو؛ چندشنبه ها منتظر قسمت جدید باشیم؟

زمان پخش برنامه صداتو
نویسنده : سارا محمدی۲۲ خرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

برنامه موسیقیایی صداتو با اجرای محسن کیایی، کارگردانی حامد جواد زاده و حضور شبنم مقدمی، محمد بحرانی، محسن شریفیان و امیرمهدی ژوله به عنوان هلپر یا کمک کننده یک مسابقه جذاب و هیجان انگیز است که با وجود اینکه مدت زمان زیادی از شروع پخش آن نمی گذرد توانسته مخاطب را با خود همراه کند. اگر می خواهید اطلاعاتی در مورد زمان پخش برنامه صداتو داشته باشید و بدانید صداتو چندشنبه ها می آید با مگ تک همراه باشید.

ساعت و روز پخش مسابقه صداتو

قسمت جدید برنامه صداتو هر هفته روز چهارشنبه ساعت 8 صبح از شبکه نمایش خانگی فیلیمو منتشر می شود. در صورتی که از اینترنت ایرانسل استفاده می کنید می توانید مسابقه صداتو را از طریق فیلیمو رایگان ببینید.

در این مسابقه شرکت کنندگان باید تشخیص دهند که چه کسی خواننده نیست! طبق نظر افرادی که این مسابقه را دیده اند صداتو یک برنامه جذاب است و دلتان می خواهد هرچه زودتر قسمت بعدی را ببینید. صداتو با حضور شبنم مقدمی، محمد بحرانی، محسن شریفیان و امیرمهدی ژوله به عنوان کمک کننده یا هلپر جذاب تر شده است، کمک کنندگان به شرکت کننده ها کمک می کنند که به جواب درست برسند و 200 میلیون تومان پول را با خود به خانه ببرند.

تا کنون 2 قسمت از صداتو منتشر شده است، قسمت اول چهارشنبه 10 خرداد و قسمت دوم چهارشنبه 17 خرداد برای مشاهده قسمت های جدید باید تا چهارشنبه بعدی صبر کنید.

همچنین بخوانید: نحوه شرکت در مسابقه صداتو

دیدگاهتان را بنویسید