اخبار بازی

سگا از شکست دادن پلی استیشن مطمئن بود!

سگا از شکست دادن پلی استیشن مطمئن بود!
نویسنده : تحریریه۱۴ تیر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

اسناد منتشر شده حاکی از آن است که شرکت سگا بسیار مطمئن به موفقیت کنسول Sega Saturn خود بود. این درحالی بود که در دهه ۹۰ میلادی، رقابت شدیدی میان سگا، سونی پلی استیشن و نینتندو وجود داشت و حال بر اساس اسناد فاش شده، سگا خود را در حال شکست دادن سونی معرفی می‌کرد!

در این اسناد، ایمیلی از تام کالینسکی، مدیر عامل وقت سگا، وجود دارد که در آن عنوان می‌کند مردم سریعا کنسول Sega Saturn را خریداری می‌کنند درحالی‌که کنسول پلی استیشن رها شده و کسی آن را نخریده است.

وی در آن ایمیل نوشته بود:
“ما داریم سونی را ورشکست می‌کنیم. کنسول ما در همه فروشگاه‌ها تمام شده ولی پلی استیشن باقی مانده است. هیچکس به پلی استیشن حتی نگاه هم نمی‌کند! فروشندگان نمی‌توانند فروش خود را محاسبه کنند چون سگا ساترن به سرعت فروش می‌رود. اگر شما هم اینجا می بودید، این فروشگاه‌ها را می‌دیدید.”

البته که به دلایل مختلفی کنسول سگا ساترن نتوانست فروش موفقیت‌آمیزی داشته باشد و جالب است بدانید حتی نتوانست ۱۰ میلیون نفر مشتری پیدا کند!

این کنسول در حالی راهی بازار شد که شرکت سگا بسیار مطمئن به موفقیت آن بود ولی در نهایت نتوانست با کنسول‌های رقیب، رقابت کند و به موفقت زیادی برسد.

دیدگاهتان را بنویسید