اخبار تکنولوژی

به دلیل استقبال شدید؛ ارسال آیفون 15 پرو و 15 پرومکس برای کاربران به آخر سال موکول شد!

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۶ شهریور ۱۴۰۲
0 دیدگاه

اپل از اوایل این هفته شروع به پذیرش پیش‌سفارش‌های آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس جدید کرد و با استقبال گسترده کاربران روبرو شد. به گفته اپل، تخمین‌های ارسال دستگاه‌های موجود در فروشگاه آنلاین این شرکت در حال حاضر برای بسیاری از پیکربندی‌ها تا ماه نوامبر به تعویق افتاده است.

آیفون 15 پرو مکس مورد استقبال شدید کاربران قرار گرفته است. این گوشی تنها در عرض چند دقیقه پس از بالا آمدن صفحات پیش‌فروش اپل پیش فروش شد و این بدان معناست که اپل مجبور به تمدید تاریخ ارسال محموله‌های خود شده است.

از ساعت 7:15 صبح به‌وقت اقیانوس آرام در ایالات‌متحده، آیفون 15 پرو مکس با تخمین ارسال 6 تا 7 هفته‌ای برای برخی پیکربندی‌ها در فروشگاه آنلاین اپل مواجه بوده است. آیفون 15 پرو نیز با 2 تا 3 هفته تأخیر مواجه شده است. مدل‌های آیفون 15 و آیفون 15 پلاس در روزهای نزدیک‌تری در دسترس هستند.

اپل هنوز دلیل دقیق تأخیر در ارسال آیفون 15 پرو و پرو مکس را اعلام نکرده است. با این حال، این احتمال وجود دارد که این تأخیر به دلیل کمبود تراشه باشد که صنعت فناوری را تحت تأثیر قرار داده است.

اپل در حال حاضر آیفون 15 پرو و پرو مکس را با قیمت‌های 1099 دلار و 1199 دلار به ترتیب برای مدل‌های 128 گیگابایتی عرضه می‌کند. این گوشی‌ها در تاریخ 22 سپتامبر 2023 در ایالات‌متحده و سایر بازارهای منتخب عرضه خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید