اخبار بازی

توسعه بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 تا قبل از سال 2020 آغاز نشده بود

نویسنده : دانیال نوروزی۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

ظاهرا استودیو سازنده بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 پیش از رونمایی از آن در سال 2019، پروسه ساخت آن را آغاز نکرده بود.

در مصاحبه‌ای با Kinda Funny Games، Dom Matthews، رئیس استودیو Ninja Theory فاش کرد، زمانی که Senua’s Saga: Hellblade 2 برای اولین بار در سال 2019 معرفی شد، استودیو چیزی جز تریلر معرفی از بازی نساخته بود. برای یادآوری، Senua’s Saga: Hellblade 2 در کنار ایکس‌باکس سری ایکس در جریان رویداد The Game Awards 2019 معرفی شد.

وقتی از متیو پرسیده شد که توسعه بازی چگونه پیش رفته است، متیو اظهار داشت که استودیو ساخت بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 را تا زمانی که Bleeding Edge در سال 2020 منتشر شد، شروع نکرده بود. متیوز گفت:

«هفت سال از آخرین نسخه [Hellblade] می‌گذرد، اما ما مدت زمان کمتری روی دنباله آن [Senua’s Saga: Hellblade 2] کار کردیم. زمانی که آن را در سال 2019 معرفی کردیم، فقط یک تریلر در اختیار داشتیم و این واقعا تمام چیزی بود که از بازی داشتیم. چیزی فراتر از آن توسعه نیافته بود.»

متیوز در پاسخ به این سوال که چه احساسی از معرفی بازی در کنار کنسول نسل جدید ایکس‌باکس دارد، گفت:

«ما برای انجام این کار تلاش کردیم. ما در مورد ایده‌های خلاقانه این کنسول هیجان‌زده بودیم. چیزی که من هر روز صبح که از خواب بیدار می‌شوم به آن فکر می‌کنم این است که چگونه می‌توانیم یک بازی عالی بسازیم و چگونه می‌توانم به مردم فوق‌العاده اینجا کمک کنم تا بازی آن‌ها تا حد امکان توسط افراد بیشتری تجربه شود».

متیوز در ادامه مصاحبه در مورد جنبه‌های مختلف Senua’s Saga: Hellblade 2 از جمله پشتیبانی از ویژگی‌های رایانه‌های شخصی و پیشرفت‌های صوتی آن نسبت به نسخه قبلی صحبت می‌کند.

بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 قرار است در تاریخ 1 خرداد 1403 (21 می 2024) منتشر شود. این بازی برای PC و ایکس‌باکس سری ایکس و اس عرضه خواهد شد و همچنین در روز عرضه برای Xbox Game Pass منتشر می‌شود. اوایل این هفته، نینجا تئوری بازه زمانی انتشار بازی به صورت جهانی را اعلام کرد.

دیدگاهتان را بنویسید