اخبار بازی

Senua’s Saga: Hellblade 2 قطعا در سال 2024 عرضه خواهد شد!

نویسنده : دانیال نوروزی۲۵ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

مایکروسافت در اوایل سال جاری اعلام کرد که دنباله عنوان اکشن ماجراجویی و مورد انتظار Hellblade در سال 2024 منتشر خواهد شد.

بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 برای اولین بار در سال 2019 معرفی شد، بازی‌ای که مدت‌ها منتظر آن بودیم (و از آن شنیده بودیم)، اما به نظر می‌رسد صبر طولانی برای انتشار آن رو به اتمام است. اوایل سال جاری، مایکروسافت تریلر جدیدی را از این بازی به نمایش گذاشت و تایید کرد که این عنوان در سال 2024 عرضه خواهد شد. حالا این کمپانی مجددا بر انتشار بازی در سال میلادی آینده تاکید کرده است.

در قسمت اخیر پادکست The Fourth Curtain، مت بوتی، رئیس بخش تولید محتوا و استودیوهای ایکس باکس، در مورد برنامه طولانی مدت مایکروسافت برای انتشار یک عنوان جدید و مهم در هر سه ماهه صحبت کرد. در حالی که او در این مصاحبه برنامه انتشار فعلی و آتی شرکت را بررسی کرد، به این موضوع اشاره کرد که Senua’s Saga: Hellblade 2 بعد از انتشار Ara: History Untold و Towerborne در سال 2024 عرضه خواهد شد. بوتی گفت:

«ما هدف ساخت یک پروژه بزرگ داریم. می‌دانید، یک بازی جدید، اینکه همواره بازی‌های مهم هر چهار ماه یک بار عرضه شوند. بنابراین، هر سه ماه یک بار، چیز جدیدی منتشر می‌شود. من فکر می کنم با Starfield و سپس عرضه Forza Motorsport وارد مسیر خوبی برای ورود به سال 2024 شدیم. بازی‌های Ara: [History Untold] و Towerborne را در Gamescom نشان دادیم، Hellblade 2 را داریم که بعدا می‌آید، احساس می‌کنیم که داریم به آن هدف می‌رسیم».

احتمالا این ادعا نشان می‌دهد که بازی در مقطعی در نیمه دوم سال عرضه می‌شود و Ara و Towerborne اولین بازی‌های فرست پارتی مایکروسافت در سه ماهه اول و دوم سال 2024 هستند. این شرکت همچنین Microsoft Flight Simulator 2024 و Avowed را برای انتشار آماده کرده است. سال آینده باید برای هواداران این شرکت حذاب باشد؛ حالا باید ببینیم Hellblade دقیقا در کجای تقویم انتشار عناوین مایکروسافت قرار می‌گیرد.

در ماه سپتامبر، استودیو Ninja Theory اذعان کرد که Senua’s Saga: Hellblade 2 به یک نقطه عطف در توسعه خود رسیده است و از ابتدا تا انتها کاملا قابل بازی است، بنابراین به نظر می‌رسد که این پروژه در پشت صحنه پیشرفت ثابتی را تجربه کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید