اخبار تکنولوژی

سرخیو راموس: ایلان ماسک فقط به دنبال پول است!

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
0 دیدگاه

اسطوره‌ی تیم ملی فوتبال اسپانیا و باشگاه رئال مادرید هم نتوانست مقابل سیاست‌های عجیب ایلان ماسک در شبکه اجتماعی توییتر ساکت بماند.

کم کم داریم به یک سالگی سکان داری مالکیت و مدیریت ایلان ماسک بر شبکه اجتماعی توییتر می‌رسیم و این ابر میلیاردر اهل آفریقای جنوبی با سیاست‌های عجیبی که برروی توییتر اعمال نموده است، حسابی کاسه‌ی صبر کاربران، به خصوص افراد مشهور را لبریز کرده است.

چند روز قبل، در اقدامی عجیب، توییتر تیک تایید هویت اشخاص معروف را به دلیل عدم پرداخت هزینه‌ی اشتراک سرویس Twitter Blue حذف کرد و ترکش‌های این اتفاق عجیب و غریب به صفحه‌های توییتر سرخیو راموس و باشگاه فوتبال بارسلونا نیز برخورد کرد و تیک تایید هویت این دو صفحه به صورت خیلی عجیب از بین رفت.

حالا سرخیو راموس، مدافع تیم فوتبال پاریس‌سن‌ژرمن با منشن کردن ایلان ماسک در یک توییت، گفته است که توییتر نیازمند تغییرات جدی در بخش‌های مختلف است. راموس در توییت خود دو عکس منتشر کرده است که نشان‌دهنده توهین کاربران به او و خانواده‌اش است، کاربرانی که احتمالا بدون هیچ مجازات خاصی به فعالیت خود ادامه می‌دهند. او همچنین در ادامه‌ی توییت خود گفت: زدودن نفرت، ترویج احترام و تبدیل کردن توییتر به فضایی بهتر یک استراتژی است و پاک کردن تیک‌های تایید هویت، پولی کردن این امکانات که قبلا به صورت رایگان در دسترس بودند و درآمدزایی به هر روشی یک استراتژی دیگر است. از ما گفتن بود…

به نظر می‌رسد حواشی ایلان ماسک و توییتر، قرار نیست به این زودی‌ها پایان داشته باشد؛ حدود یک ماه قبل، ماسک تصمیم گرفت لوگوی دوج کوین را به صورت موقت با لوگوی پرنده‌ی توییتر عوض کند که این اتفاق نیز با واکنش منفی کاربران در فضای مجازی مواجه شد.

نکته‌ی جالب این است که به موازات کارهای عجیب و غریب ماسک در توییتر، جک دورسی (مالک اسبق توییتر)، در حال توسعه شبکه اجتماعی جدید خود را تحت عنوان “بلو اسکای” است که کاربری آن شباهت‌های زیادی به توییتر دارد. کاربران فعلی توییتر مشتاق هستند هرچه زودتر بلواسکای در دسترس عموم قرار بگیرد تا هرچه سریع‌تر از دست توییتر و ماسک راحت شوند.

نظر شما در مورد تغییر رویه‌ی شبکه اجتماعی توییتر تحت مالکیت ایلان ماسک چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید