اخبار سینما

تاریخ انتشار فیلم او نزد من آمد؛ یک کمدی عاشقانه با بازی پیتر دینکلیج و آن هاتاوی

تاریخ انتشار فیلم او نزد من آمد
نویسنده : سارا محمدی۰۱ شهریور ۱۴۰۲
0 دیدگاه

اگر منتظر تماشای فیلم کمدی عاشقانه درام او نزد من آمد (she came to me) با بازی پیتر دینکلیج و آن هاتاوی به نویسندگی و کارگردانی ربکا میلر هستید در ادامه اطلاعاتی در مورد تاریخ اکران فیلم او نزد من آمد، اسامی بازیگران و داستان آورده شده است. در این فیلم پیتر دینکلیج نقش آهنگسازی به نام استیون لادم و آن هاتاوی نقش همسرش پاتریشیا را بازی می کند.

تاریخ اکران فیلم she came to me

برای دیدن کمدی رمانتیک او نزد من آمد باید تا تاریخ 29 سپتامبر 2023 (7 مهر 1402) منتظر باشید.

بازیگران فیلم او نزد من آمد

بازیگران فیلم او نزد من آمد

پیتر دینکلیج:

برنده جایزه امی Primetime، در نقش استیون لادم بازیگر نقش اصلی این فیلم است. این بازیگر شاید بیشتر به خاطر سال ها بازی در نقش تیریون لنیستر در سریال Game of Thrones شناخته شده است. او همچنین در فیلم های Cyrano، Pixels، The Boss بازی کرده و قرار است در فیلم های آینده Hunger Games: The Ballad of Songbirds and Snakes بازی کند.

آن هاتاوی:

آن هاتاوی برنده اسکار برای بازی در Les Misérables در این فیلم در نقش پاتریشیا همسر استیون لادم بازی می کند. او بیشتر برای نقش‌ هایش در فیلم‌ های The Princess Diaries ،The Devil Wears Prad ،Ocean’s Eight ،Interstellar و Armageddon Time شناخته شده است.

ماریسا تومی:

همچنین یکی دیگر از بازیگران برنده اسکار، ماریسا تومی، در نقش کاترینا در این فیلم حضور دارد. او برای بازی در فیلم پسر عموی من وینی برنده جایزه اسکار شده است. او همچنین در فیلم های The Big Short، The Wrestler و Spider-Man: No Way Home بازی کرده است.

دیگر بازیگران فیلم او نزد من آمد:

  • یوآنا کولیگ
  • برایان دارسی جیمز
  • جین هارلو

خلاصه داستان فیلم او نزد من آمد

آهنگسازی به نام استیون لاددم (پیتر دینکلیج) برای ساخت موسیقی جدید خود دچار مشکل شده و نمی تواند آن را به پایان برساند. او برای یافتن خلاقیت از دست رفته اش به توصیه همسرش پاتریشیا (آن هاتاوی) به دنبال یک منبع الهام می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید