اخبار سینما

سریال Shogun با دو فصل دیگر ادامه می‌یابد

سریال Shogun
نویسنده : تحریریه۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

سریال Shogun که فصل اول آن با استقبال مخاطبان همراه شد، در دو فصل دیگر نیز ساخته خواهد شد.

سریال Shogun براساس رمان پرفروش و مشهور همین نام اثر نویسنده آمریکایی جیمز کلاول ساخته می‌شود. شبکه FX در حال همکاری با خانواده و دارندگان امتیاز آثار کلاول است تا بتواند از داستان‌های بیشتری از این رمان برای ساخت دو فصل آینده سریال Shogun استفاده کند.

تولید فصل های دوم و سوم این مجموعه تلویزیونی در حال حاضر آغاز شده است. جاستین مارکس و ریچل کندو که کارگردانی و نویسندگی فصل نخست Shogun را بر عهده داشتند، برای ساخت فصل دوم این سریال نیز بازگشته‌اند.

داستان سریال Shogun در ژاپن قرن هفدهم میلادی روایت می‌شود و پیرامون ماجراهای ارباب فئودال یوشی توراناگا می‌گردد که باید برای بقا و حفظ قدرتش در برابر شورشیان و نوابی که علیه او متحد شده‌اند، مبارزه کند. زمانی که یک کشتی اروپایی مرموز و ملوان انگلیسی آن، جان بلک تورن با یک راز نهفته در آن در نزدیکی روستای توراناگا پدیدار می‌شود، ممکن است موازنه قدرت را برای وی تغییر دهد.

تا به این لحظه، تنها بازگشت بازیگر هیرویوکی ساندا برای ایفای نقش در فصل دوم Shogun تایید شده است و از سایر بازیگران و عوامل این مجموعه برای فصل های آینده خبری منتشر نشده است.

سریال Shogun یکی از شاهکارهای تلویزیونی و از محبوب ترین و تحسین شده ترین مجموعه‌های سال 2024 تا به امروز بوده است. با تایید ساخت فصل های دوم و سوم از سوی FX و هولو، این درام تاریخی ژاپنی می‌تواند ادامه داستان رمان پرفروش کلاول را برای مخاطبان به تصویر بکشد.

دیدگاهتان را بنویسید