اخبار سینما

احتمال ساخت فصل دوم سریال Shogun

فصل دوم سریال Shogun
نویسنده : تحریریه۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

احتمال تمدید سریال Shogun شبکه FX برای ساخت فصل دوم بسیار زیاد است. منابع معتبر می‌گویند هیرویوکی سانادا، بازیگر و تهیه کننده این سریال، قراردادی را امضا کرده که براساس آن، در صورت موافقت شبکه FX و رفع موانع پیش رو، وی به این پروژه بازخواهد گشت.

با این حال، گفته می‌شود که مسائل و موانع دیگری نیز بر سر راه ساخت فصل دوم سریال Shogun وجود دارد که شبکه FX و مدیر عامل آن، جان لاندگراف در تلاش برای حل آنها هستند. هنوز هیچ مقام رسمی از شبکه FX در این زمینه اظهارنظر نکرده است.

Shogun که به عنوان یک مینی سریال معرفی شد، گرانقیمت‌ترین سریال داستانی در تاریخ شبکه FX به شمار می‌رود. این شبکه سال‌ها برای توسعه این سریال که اقتباسی از رمان پرفروش همنام اثر جیمز کلاول در سال 1975 است، زمان صرف کرده است.

نخستین قسمت از سریال Shogun در مجموع 9 میلیون بازدید جهانی در پلتفرم‌های هولو، دیزنی پلاس و استار پلاس کسب کرد که بهترین آمار افتتاحیه جهانی برای یک مینی سریال داستانی بر اساس یک اثر شناخته شده بود.

اگرچه زمان حضور در جوایز امی امسال سپری شده، گمانه‌زنی‌ها برای ساخت فصل دوم Shogun قوت گرفته است. جاستین مارکس، خالق سریال و هیرویوکی سانادا هردو به احتمال ادامه داستان اشاره کرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید