اخبار بازی

نمایش بخش‌های جدیدی Dragon’s Dogma 2 در تریلر این بازی

بازی Dragon's Dogma 2
نویسنده : دانیال نوروزی۲۶ اسفند ۱۴۰۲
0 دیدگاه

تریلر جدید بازی مورد انتظار Dragon’s Dogma 2 که از مجموعه ویدیوهای جدید کپکام با نام Vocations است، روی Warfarer تمرکز دارد؛ مانند Trickster Vocation که فقط برای Arisen در دسترس است و امکان استفاده از مهارت‌های متعدد در کلاس‌های مختلفی مانند Jack of All Trades را فراهم می‌کند.

جادو، مهارت‌های تیراندازی با کمان و حملات تن به تن از جمله ویژگی‌هایی هستند که در نمایش جدید بازی Dragon’s Dogma 2 مورد توجه قرار گرفته‌اند.

برخی از ترکیبات، شامل جادوی Mage می‌شوند. همچنین می‌توانید با استفاده از Mystic Spearhand، به نزدیکی یک هیولا تلپورت کنید و برای اجرا یک کمبوی هوایی به یک Thief تبدیل شوید. البته نشانه‌گیری و زدن اهداف با Magick Archer و سپس تبدیل شدن به یک Warrior که شمشیر را با دو دستش نگه می‌دارد نیز امکان‌پذیر است.

تنها ایراد Warfarer این است که مجبور به حمل چندین سلاح به طور همزمان هستید و احتمالا به تمام مهارت‌های اصلی یک Vocation دسترسی ندارید. بازی Dragon’s Dogma 2 در روز جمعه 3 فروردین 1403 (22 مارس) برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن 5 و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. قابل ذکر است که امبارگو یا محدودیت رسانه‌ای این بازی در تاریخ 1 فروردین 1403 (20 مارس) برداشته شده و شاهد انتشار نقد و بررسی‌های نهایی این بازی خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید