اخبار سینما

انیمیشن Shrek 5 ساخته می‌شود!

شرک5 ساخته می شود
نویسنده : سام بورنگ۱۶ فروردین ۱۴۰۲
0 دیدگاه

ساخت پنجمین سری از فیلم‌های انیمیشن شرک تایید شد و شنیده می‌شود تمامی صداپیشگان این انیمیشن محبوب نیز در آن حضور دارند.

درحالی که چندی پیش خبر ساخت انیمیشن Toy Story 5، علاقه‌مندان دنیای انیمیشن را هیجان‌زده کرد، اکنون خبر ساخت انیمیشن شرک 5 منتشر شده است.

انمیشین شرک که نخستین قسمت آن در سال 2001 اکران شد، توانست فروش 450 میلیون دلاری را ثبت کند و همچنین جایزه اسکار بهترین انیمیشن را نیز برای خود کند. شایعه ساخت پنجمین سری از این انیمیشن مدت زیادی است که شنیده می‌شود، اما اکنون و با تایید برخی از صداپیشگان آن و همچنین کریس ملداندری -مدیرعامل استودیوی ایلومینیشن- این خبر به صورت رسمی تایید شد.

تاکنون جزئیات دیگری از ساخت شرک 5 منتشر نشده اما طبق اعلام کریس ملداندری، باید منتظر حضور تمامی صداپیشگان آن در این سری نیز بود. گفتنی است که این انیمیشن در ابتدا قرار بوده تا در سال 2020 به اکران برسد اما با برخی دلایل نامشخص، ساخت آن به تعویق افتاده است.

بازیگران Shrek 5

همانطور که گفته شد، قرار است همه صداپیشگان شرک که برای مخاطبان آن نیز بسیار محبوب هستند، در شرک5 نیز حاضر باشند که درصورت قطعی شدن، این هنرمندان در آن ایفای نقش خواهند کرد:

  • مایک مایرز در نقش شرک
  • ادی مورفی در نقش خر شرک
  • کامرون دیاز در نقش پرنسس فیونا
  • آنتونیو باندراس در نقش گربه چکمه پوش

شایان ذکر است که درکنار ساخت انمیشن شرک 5، قرار است اسپین‌آف شخصیت محبوب خر شرک نیز ساخته شود. این خبر را ادی مورفی -صداپیشه خر شرک- اعلام کرده تا بسیاری از علاقه‌مندان را در انتظار یک انیمشن جدید بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید