اخبار سینما

امیلی بلانت، جاش برولین و بنیسیو دل تورو در Sicario 3 باز می گردند

امیلی بلانت در سیکاریو
نویسنده : سارا محمدی۰۶ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

سیکاریو 3 (Sicario 3) در دست ساخت است و تهیه کنندگان امیدوارند امیلی بلانت، جاش برولین و بنیسیو دل تورو را بازگردانند. جاش برولین و بنیسیو دل در 2 قسمت قبلی هم حضور داشتند اما امیلی بلانت فقط در قسمت اول بازی کرد و برای بازی در قسمت دوم غایب بود. هماهنگ کردن این 3 ستاره برای حضور در قسمت سوم فیلم Sicario ممکن است یک چالش باشد.

خبر ساخت Sicario 3 برای طرفداران به اندازه کافی خوشحال کننده بود اما مالی اسمیت و ترنت لاکینبل، تهیه کنندگان سیکارو نفر فاش کردند که قصد دارند امیلی بلانت (اپنهایمر)، جاش برولین (انتقام جویان: پایان بازی) و بنیسیو دل تورو (Reptile) را بازگردانند.

جاش برولین در سیکاریو

یکی از مواردی که می تواند برای Sicario 3 مشکل ساز باشد، هماهنگ کردن برنامه های فیلمبرداری سه ستاره اصلی آن است زیرا هر 3 مشغول بازی در پروژه های بزرگی هستند با این حال، اگر این سه نفر مایل به بازگشت باشند، به احتمال زیاد تیم سازنده راهی برای هماهنگی پیدا خواهند کرد. اعتصاب بازیگران همچنان ادامه دارد و تا وقتی به توافق نرسد فیلمبرداری آغاز نمی شود.

در حالی که تهیه کنندگان هیچ جزئیاتی از فیلمنامه Sicario 3 فاش نکرده اند، با توجه به تریلرهای پخش شده این فیلم اخلاقیات افسران FBI که در مرز مکزیک کار می‌ کنند و با کارتل‌ های محلی سروکار دارند را بررسی می‌ کند. این فیلم از افشای فسادی که روابط ضعیف شخصیت‌ ها را شکل می‌ دهد ابایی ندارد. کارگردان Sicario 3 هنوز مشخص نیست.

منبع: کولایدر

دیدگاهتان را بنویسید