اخبار بازی

بازی Silent Hill 2 با سیستم مبارزات و پازل‌های جدید منتشر می‌شود

نویسنده : دانیال نوروزی۱۴ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

استودیو Bloober Team می‌گوید که بازسازی بازی Silent Hill 2 تغییرات زیادی در داستان ایجاد نخواهد کرد، اگرچه با توجه به مدت زمانی که از انتشار بازی اصلی می‌گذرد، جای تعجب نیست که این موضوع در گیم‌پلی بازی صدق نکند. سازندگان این بازی می‌توانند با تغییراتی که در گیم‌پلی نسخه اصلی ایجاد می‌کنند، بسیار جاه‌طلبانه‌تر عمل کنند. به دنبال اعلام تاریخ انتشار بازی و نمایش گسترده آن در رویداد سونی، Bloober Team و Konami در قالب یک پست بلاگ پلی‌استیشن، جزئیات جدیدی در مورد Silent Hill 2 به اشتراک گذاشتند و در مورد برخی از عناصر جدیدی که در این بازسازی به بازی اضافه می‌شوند، صحبت کردند.

به عنوان مثال، در بخش مبارزات، اگرچه قهرمان داستان (جیمز)، یک مبارز ماهر نیست و به همین دلیل فقط می‌تواند طیف محدودی از حرکات را اجرا کند، نسخه بازسازی شده دارای ویژگی‌های جدیدی است که بازیکنان می‌توانند از آن برای مبارزه با دشمنان استفاده کنند. Mateusz Lenart، مدیر خلاق بازی، می‌گوید:

«مبارزه در این بازسازی به گونه‌ای طراحی شده است که طیف گسترده‌تری از رویکردهای مختلف را ارائه کند. دامنه اقدامات بازیکن گسترش یافته است، در حالی که احساس بازی کردن به عنوان یک فرد بی‌تجربه را نیز حفظ می‌کند».

علاوه بر جیمز، دشمنانی که با آن‌ها روبه‌رو می‌شود نیز حملات و انیمیشن‌های جدیدی خواهند داشت که از ابتدا برای این بازسازی طراحی شده‌اند. ارائه فرصت‌های بیشتر به جیمز منجر به تغییراتی در نحوه مبارزه دشمنانش شد. او همچنان باید با هیولاهای آشنای بازی اصلی دست و پنجه نرم کند، اما بازیکنان قدیمی متوجه خواهند شد که حرکات و حملات آن‌ها چگونه تغییر یافته است. این تغییرات انجام شد تا آن‌ها در سناریوهای اکشن، متمایزتر و غیرقابل پیش‌بینی‌تر عمل کنند.

علاوه بر این، بازیکنان می‌توانند انتظار تغییرات مشابهی را در پازل‌های بازی نیز داشته باشند. نه تنها پازل‌های قدیمی تغییر کردند، بلکه معماهای جدیدی نیز برای این بازسازی طراحی شده است. با این حال، Bloober Team قصد داشت در این زمینه، ماهیت اصلی بازی کلاسیک را حفظ کند؛ با توجه به اینکه چقدر پازل‌‎ها برای این تجربه مهم بودند.

دیدگاهتان را بنویسید