اخبار بازی

چهره شخصیت اصلی بازسازی Silent Hill 2 تغییر کرد!

نویسنده : دانیال نوروزی۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

اخیرا یک اسکرین‌شات جدید از بازسازی بازی Silent Hill 2 منتشر شده است که نشان می‌دهد طراحی چهره شخصیت اصلی بازی، تغییر کرده است.

شرکت‌های Konami و Bloober Team، به شدت در مورد بازسازی بازی Silent Hill 2 ساکت بوده‌اند. با وجود اینکه به سختی می‌توان جزئیات رسمی جدیدی از بازی به دست آورد، به نظر می‌رسد نکات جالب جدیدی در دسترس قرار گرفته است که به تغییراتی در پشت صحنه بازی بر اساس بازخورد طرفداران، اشاره می‌کند.

به طور خاص، کونامی اخیرا یک اسکرین‌شات جدید از بازسازی Silent Hill 2 در استیم آپلود کرده است که نشان می‌دهد، استودیو Bloober Team مدل چهره‌ی شخصیت اصلی، یعنی جیمز ساترلند را دوباره طراحی کرده است. در یک شات خاص که برای طرفداران نسخه اصلی به راحتی قابل تشخیص است و در تریلر معرفی بازی نیز به نمایش گذاشته شد، جیمز را می‌دیدیم که به بازتابی از خودش در آینه نگاه می‌کند. این تصویر به ما نشان می‌داد که چهره این شخصیت در مقایسه با مدل قبلی، کمی پیرتر شده است.

این تغییر آنچنان مورد پسند طرفداران سری Silent Hill نبود، زیرا بسیاری از افراد از ظاهر قدیمی او خوششان می‌آمد. با این حال، اسکرین‌شات جدید بازی نشان می‌دهد که ظاهر جیمز بر اساس این بازخورد، دوباره طراحی شده است تا او را جوان‌تر و نزدیک‌تر به ظاهرش در بازی اصلی نشان دهد.

افشاگری‌های اخیر ادعا می‌کنند که بازسازی Silent Hill 2 در رویداد آتی پلی‌استیشن در ماه مه به نمایش گذاشته خواهد شد. اگر این ادعا درست باشد، احتمالا به‌زودی شاهد نمایش ظاهر جدید جیمز خواهیم بود.

بازی Silent Hill 2 برای پلی‌استیشن 5 و PC در حال توسعه است. تاریخ انتشار بازی هنوز مشخص نشده است، اما اوایل امسال، سونی اعلام کرد که این عنوان در سال 2024 عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید