اخبار بازی

تاریخ انتشار بازی Silent Hill 2 به‌زودی اعلام می‌شود

نویسنده : دانیال نوروزی۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

Piotr Babieno، مدیرعامل استودیو بلوبرتیم اخیرا اعلام کرد که تیم سازنده در حال کار روی مراحل پایانی توسعه Silent Hill 2 است.

پیوتر بابینو، مدیرعامل بلوبرتیم، در یک کنفرانس به‌روزرسانی‌ای را درباره Silent Hill 2 ارائه کرد. او خاطرنشان کرد که تیم سازنده در مراحل پایانی کار روی این بازسازی است و ما انتظار داریم به زودی تاریخ انتشار و پلتفرم‌هایی که بازی روی آن‌ها منتشر خواهد شد، مشخص شود.

ادعای بابینو، گزارش جف گراب و شایعات مربوط به حضور بازی در رویداد آینده پلی استیشن را تقویت می‌کند. با توجه به اینکه سونی این نسخه بازسازی شده را برای عرضه در سال جاری تایید کرد، به نظر می‌رسد که حالا فرصتی عالی برای اعلام تاریخ انتشار بازی است.

جالب است بدانیم که منظور این سازنده از اعلام پلتفرم‌های مقصد چیست، زیرا از قبل می‌دانیم که Silent Hill 2 قرار است برای پلی استیشن 5 و PC عرضه شود. باید منتظر جزئیات بیشتر باشیم. با این وجود، بلوبرتیم همچنین می‌تواند تغییر چهره و ظاهر اصلاح ‌شده‌ شخصیت اصلی با نام جیمز ساندرلند را در نمایش پیش رو به نمایش بگذارد. چهره جدید او ظاهرا شباهت‌های زیادی با نسخه اصلی دارد و بازخورد بهتری  از طرفداران دریافت کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید