اخبار بازی

بازی Silent Hill: The Short Message بیش از 2.5 میلیون بار دانلود شده است

نویسنده : دانیال نوروزی۱۳ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

موسیقی متن آخرین بازی سری Silent Hill، در Spotify و Apple Music در دسترس است. کالکتورهای بیشتری از بازی نیز در دست ساخت قرار دارد.

با اینکه رویداد Silent Hill Transmission روی بازسازی Silent Hill 2 از بلوبرتیم تمرکز داشت و هیچ به‌روزرسانی از Townfall یا  Silent Hill fصورت نگرفت، کونامی خبری بزرگ از بازی Silent Hill: The Short Message  به اشتراک گذاشت. انحصاری پلی‌استیشن 5 که در فوریه 2024 به صورت رایگان منتشر شد، از آن زمان تاکنون بیش از 2.5 میلیون بار دانلود شده است.

این عنوان پشتیبانی زیادی را دریافت خواهد کرد، از جمله مجسمه سر ساکورا در مقیاس 1/6 که توسط هنرمند مفهومی به نام Masahiro Ito ساخته شده است. قیمت آن 54780 ین است، بلندی آن 410 میلی متر (تقریباً 16.14 اینچ) بوده و از سپتامبر تا نوامبر 2024 در دسترس قرار می‌گیرد. طرفداران همچنین می‌توانند موسیقی‌های متن ساخته شده توسط آکیرا یامائوکا را به صورت جدا بشنوند و در پلتفرم‌هایSpotify  و Apple Music آن را استریم کنند.

این آلبوم شامل بیش از 80 آهنگ (از جمله ترانه‌های غایب در بازی) می‌شود. با اینکه موسیقی متن و جلوه‌های بصری این بازی تحسین برانگیز هستند، اما بازی از عدم تنوع و محتوا در گیم‌پلی رنج می‌برد. منتظر به‌روزرسانی‌های بیشتری از بازی‌های این سری باشید.

دیدگاهتان را بنویسید