اخبار بازی

مدت زمان تقریبی رویداد Silent Hill Transmission مشخص شد

نویسنده : دانیال نوروزی۱۱ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

رویداد متمرکز بر سری Silent Hill به‌زودی پخش می‌شود و نگاه عمیق‌تر و جامع‌تری به آینده این فرنچایز ارائه خواهد داد.

کونامی امشب میزبان Silent Hill Transmission خواهد بود که به‌روزرسانی‌های خبری و نگاهی عمیق‌تر به بازی‌های جدید این سری ارائه می‌کند. بسیاری از طرفداران انتظار دارند که تاریخ انتشار بازی Silent Hill 2 از Bloober Team و جزئیات بیشتری از Silent Hill: Townfall از استودیوهای No Code و Annapurna Interactive مشخص شود. ممکن است شاهد چیزهای زیادی باشیم، زیرا این رویداد حدود 42 دقیقه و 38 ثانیه به طول خواهد انجامید.

خبرنگار معروف توئیتری، یعنی Wario 64، خاطرنشان کرد که استریم این رویداد، ده دقیقه زودتر شروع رسمی مراسم آغاز می‌شود و ممکن است شامل یک شمارش معکوس باشد. با این حال، این احتمال وجود دارد که کل این ده دقیقه صرف نمایش‌های جدید بازی‌های Silent Hill شود.

اگر رویداد Transmission واقعا انقدر طولانی باشد، احتمالا شاهد نمایش گی‌پلی مفصلی از بازی Silent Hill 2 خواهیم بود. احتمالا یک تریلر داستانی کوتاه نیز در جریان State of Play از این بازی پخش می‌شود. همچنین به احتمال بسیار زیاد، اطلاعات جدیدی از بازی Silent Hill f، پروژه استودیو NeoBards Entertainment، کسب می‌کنیم. برخلاف دیگر عناوین این مجموعه، این بازی در دهه 1960 و در مناطق روستایی ژاپن جریان دارد و از رمان‌های ترسناک ژاپنی الگو گرفته است.

تقریبا هیچ جزئیاتی دیگری در دسترس نیست، بنابراین باید منتظر آغاز مراسم باشیم. کونامی همچنین می‌تواند پروژه‌‎های جدیدی از سری را معرفی کند. Dusk Golem سال گذشته مدعی شد که این ناشر، «حداقل» سه بازی معرفی نشده دیگر در دست توسعه دارد. رویدادهای امشب را به هیچ وجه از دست ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید