اخبار سینما

تاریخ اکران لایو اکشن سفید برفی (Snow White)؛ بازیگران و عکس های جدید

تاریخ اکران لایو اکشن سفید برفی
نویسنده : سارا محمدی۰۷ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

داستان کلاسیک سفید برفی و هفت کوتوله قرار است توسط والت دیزنی پیکچرز و به کارگردانی مارک وب به یک لایو اکشن جذاب تبدیل شود. برای اطلاع از آخرین جزئیات فیلم سفید برفی شامل تاریخ اکران، اسامی بازیگران و داستان فیلم همراه مگ تک باشید. همچنین عکس های جدیدی از لایو اکشن سفید برفی منتشر شده است که تقدیمتان می شود.

زمان انتشار Snow White دیزنی

تاریخ انتشار لایو اکشن سفید برفی

تاریخ اکران لایو اکشن سفید برفی در ابتدا 3 فروردین 1403 (22 مارس 2024) اعلام شده بود، اما در تاریخ 29 اکتبر 2023، شرکت دیزنی اعلام کرد که این فیلم با تأخیر یک ساله در تاریخ 1 فروردین 1401 (21 مارس 2025) اکران خواهد شد. علت به تعویق افتادن تاریخ اکران لایو اکشن سفید برفی مانند بسیاری آثار دیگر اعتصابات سراسری نویسندگان می باشد.

این فیلم توسط مارک وب کارگردانی شده و در آن، ریچل زگلر در نقش سفید برفی، گل گدوت در نقش ملکه شرور، اندرو برناپ در نقش جاناتان و مارتین کلبا در نقش Grumpy ایفای نقش می‌ کنند.

بازیگران لایو اکشن سفید برفی

ریچل زگلر بازیگر نقش سفید برفی

ریچل زگلر در لایو اکشن سفید برفی

گل گدوت بازیگر نقش ملکه شرور

گل گدوت در لایو اکشن سفید برفی

مارتین کلبا بازیگر نقش Grumpy

مارتین کلبا در لایو اکشن سفید برفی
  • جاش گاد بازیگر نقش Doc
  • اندرو برناپ بازیگر نقش جاناتان
  • پیتر دینکلیج بازیگر نقش Happy
  • دانیل هال بازیگر نقش Sneezy
  • بردلی ویتفورد بازیگر نقش Bashful
  • کوین هنچل بازیگر نقش Sleepy
  • نیکلاس برودی بازیگر نقش Doc
  • روب ریگل
  • امی کارتر
  • پیتر کاپالدی

داستان لایو اکشن سفید برفی

داستان لایو اکشن سفید برفی 2024 از داستان اصلی برادران گریم پیروی می کند، اما با برخی تغییرات کلیدی.

در این نسخه، سفید برفی یک دختر جوان لاتین است که در یک پادشاهی خیالی زندگی می کند. او توسط ملکه شرور، که خواهر ناتنی او است، مورد آزار و اذیت قرار می گیرد. ملکه شرور از آیینه سخنگو خود می شنود که سفید برفی زیباترین زن جهان است و از این رو دستور می دهد که او را بکشند.

شکارچی سفید برفی را به جنگل می برد، اما او را نمی کشد و به او می گوید که فرار کند. سفید برفی در یک خانه کوچک در جنگل پناه می گیرد، که متعلق به هفت کوتوله است. کوتوله ها از سفید برفی استقبال می کنند و به او اجازه می دهند با آنها زندگی کند.

ملکه شرور متوجه می شود که سفید برفی زنده است و از یک جادوگر کمک می گیرد تا یک سیب سمی بسازد. ملکه شرور خود را به شکل یک پیرزن زشت در می آورد و به خانه کوتوله ها می رود. او سیب سمی را به سفید برفی می دهد و او را می خورد.

سفید برفی به خوابی عمیق فرو می رود که فقط بوسه عشق واقعی می تواند او را از آن بیدار کند. جاناتان، یک جنگجوی جوان، به دنبال سفید برفی می رود و او را پیدا می کند. جاناتان عاشق سفید برفی می شود و او را می بوسد.

بوسه جاناتان سفید برفی را بیدار می کند و ملکه شرور شکست می خورد. سفید برفی و جاناتان با هم ازدواج می کنند و پادشاه و ملکه جدید پادشاهی می شوند.

عوامل لایو اکشن سفید برفی

اقتباس لایو اکشن سفید برفی توسط مارک وب (مرد عنکبوتی شگفت انگیز) با فیلمنامه ای از گرتا گرویگ (لیدی برد) نامزد جایزه اسکار و ارین کرسیدا ویلسون (دختری در قطار) کارگردانی خواهد شد. مارک پلات (La La Land) نامزد جایزه اسکار به همراه راسل آلن (پری دریایی کوچولو) تهیه کننده این فیلم و کالوم مک دوگال (مری پاپینز بازگشت) تهیه کننده اجرایی این فیلم هستند. مندی واکر (الویس) نامزد جایزه اسکار، فیلمبردار این فیلم است و شرکت مووینگ پیکچر جلوه های بصری آن را تهیه کرده است. ترانه سرایان برنده جایزه اسکار، بنج پاسک و جاستین پل (علاءالدین) قرار است آهنگ های اصلی جدیدی را برای سفید برفی بنویسند.

ویلسون در مصاحبه ای گفته است که او می خواست داستانی جدید و مدرن برای سفید برفی خلق کند. او گفت که می خواست سفید برفی را به عنوان یک قهرمان قدرتمند و مستقل به تصویر بکشد.

همچنین بخوانید: تاریخ انتشار انیمیشن wish دیزنی

دیدگاهتان را بنویسید