اخبار

فیلم سینمایی سونیک خارپشت 3 کی میاد + اسامی صداپیشگان و بازیگران

فیلم سینمایی سونیک خارپشت 3 کی میاد؟
نویسنده : سارا محمدی۱۲ تیر ۱۴۰۲
1 دیدگاه

فرنچایز سینمایی سونیک به کارگردانی جف فاولر که اقتباسی از بازی ویدیویی Sonic the Hedgehog می باشد به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌ ها تبدیل شده، به همین دلیل استودیو پارامونت پیکچرز تصمیم گرفت دنباله‌ سوم فیلم سونیک خارپشت را تولید کند. حالا طرفداران منتظر اعلام تاریخ انتشار سونیک خارپشت 3 (Sonic the Hedgehog 3) هستند و اخبار مربوط به Sonic 3 را دنبال می کنند.

تاریخ انتشار سونیک خارپشت 3

طبق اعلام استودیو پارامونت پیکچرز فیلمبرداری فیلم سونیک 3 از 2 ماه دیگر یعنی تقریبا شهریور 1402 در لندن آغاز خواهد شد و فیلم سونیک خارپشت 3 در تاریخ 20 دسامبر 2024 (29 آذر 1402) وارد سینماها می شود. فیلم سونیک خارپشت 2 (Sonic the Hedgehog 2) در اوایل سال جاری با فروش 72.1 میلیون دلاری در باکس آفیس داخلی به موفق ترین فیلم بازی ویدیویی تبدیل شد.

بازیگران سونیک خارپشت 3 چه کسانی هستند؟

خبر خوشحال کننده برای طرفداران سونیک این است که 2 بازیگر اصلی یعنی بن شوارتز و جیمز مارسدن به سری سوم بازگشته‌اند. بن شوارتز صداپیشه شخصیت اصلی یعنی سونیک و جیمز مارسدن صداپیشه کلانتر تام بهترین دوست سونیک را برعهده خواهد داشت.

شوارتز صداپیشگی قهرمان آبی ما، سونیک است، در حالی که مارسدن نقش کلانتر تام، بهترین دوست سونیک را ایفا می کند. همچنین ادریس البا برای صداپیشگی ناکلز و کالین اوشاگنسی در نقش روباه زرد بازمیگردد.

در اینجا لیست صداپیشگان تایید شده Sonic the Hedgehog 3 آمده است:

  • بن شوارتز در نقش سونیک
  • جیمز مارسدن در نقش تام واچوفسکی
  • کالین اوشاگنسی در نقش Tails
  • تیکا سومپتر در نقش مدی واچوفسکی
  • ادریس البا در نقش ناکلز

بازیگران انسان سونیک 3 نیز احتمالا تیکا سومپتر در نقش همسر تام، ناتاشا راثول در نقش خواهر و شمر مور در نقش نامزد او می باشند. اما خبر ناراحت کننده برای طرفداران جیم کری این است که بعید به نظر میرسد او در سونیک 3 برای نقش دکتر رباتنیک بازگردد.

داستان سونیک 3 در مورد چیست؟

تاکنون خلاصه داستان رسمی Sonic the Hedgehog 3 اعلام نشده است. اما به احتمال زیاد Shadow the Hedgehog شرور بعدی فیلم خواهد بود که با سونیک، قهرمان آبی داستان روبرو می شود.

آیا جیم کری در سونیک 3 حضور دارد؟

بن شوارتز اعلام کرده که جیم کری در فیلم سینمایی سونیک 3 حضور ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

  1. سونیک گفت:

    سلام این فیلم سینمایی در تلویزیون شبکه نهال هم پارسال و امسال پخش شده