اخبار بازی

نسخه بتا Sons Of The Forest از دسترس خارج خواهد شد

نویسنده : دانیال نوروزی۱۲ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

استودیو Endnight Games اعلام کرده است که Sons of the Forest، دنباله‌ بازی SandBox و The Forest که در سال 2014 منتشر شده بود، در 22 فوریه 2024 (3 اسفند 1402) از دسترسی نسخه بتا خارج خواهد شد. در یک توییت جدید، این سازنده فاش کرد که Shawn Ashmore (بازیگر نقش جک جویس در Quantum Break)، صداپیشگی شخصیت تیمی لبلانک را برعهده خواهد داشت و نقش او در بازی و داستان در حال گسترش است.

شاون اشمور که در بازی Quantum Break از رمدی ایفای نقش کرده بود، صداپیشگی شخصیت تیمی لبلانک را در بازی Sons of the Forest عهده‌دار است و نقش گسترده‌ای خواهد داشت.

طبق گفته سازندگان باید همراهی تیمی لابلانک در داستان بازی تجربه جالب و هیجان‌انگیزی باشد. در نسخه فعلی بازی، او مشتاق سفر به Site 2 است و در کات‌سین نهایی، بازیکن را همراهی می‌کند. داستان به طور کامل تکمیل نشده است، اما شاید نسخه 1.0 به برخی از سوالات پیش آمده پاسخ دهد.

جالب اینجاست که استودیو Endnight اذعان کرد که برای این به‌روزرسانی بزرگ «و فراتر از آن»، فوق العاده هیجان‌زده است و این نشان‌دهنده پشتیبانی بیشتر از این دنباله پس از عرضه نسخه نهایی است. این موضوع که پشتیبانی بیشتر می‌تواند چه چیزی را به همراه داشته باشد، هنوز مشخص نیست؛ بنابراین برای جزئیات بیش‌تر با ما همراه باشید.

بازی Sons of the Forest به طور انحصاری در رایانه‌های شخصی و از طریق Steam Early Access قابل دسترسی است. این عنوان در 24 ساعت اول عرضه، بیش از دو میلیون نسخه به فروش رساند.

دیدگاهتان را بنویسید