اخبار بازی

عدم حضور پلی‌استیشن در رویداد گیمزکام ۲۰۲۳ آلمان

رویداد گیمزکام
نویسنده : دانیال نوروزی۲۱ خرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

از آخرین باری که سونی در رویداد بزرگ گیمزکام آلمان حضور داشت، تقریبا چهار سال می‌گذرد و امسال هم این شرکت اعلام کرده که پلی‌استیشن در این رویداد غایب خواهد بود و ترجیح می‌دهد تا شوکیس‌های مستقل خود را برگزار کند.

در حالی که اعلام شده متصدیان برگزاری رویداد گیمزکام توانسته‌اند تا تعداد بیشتری توسعه‌دهنده را نسبت به سال گذشته برای گیمزکام امسال دعوت کنند، اما پلی‌استیشن هنوز تصمیم ندارد تا پس از سال‌ها پا به گیمزکام بگذارد و ترجیح می‌دهد تا رویدادهای اختصاصی خود را برگزار کند.

رویداد بزرگ گیمزکام آلمان امسال از تاریخ ۳۱ مرداد‌ماه به میزبانی جف‌ کیلی، برگزار می‌شود و یکی از بزرگترین شرکت‌کنندگان این رویداد، کمپانی نینتندو خواهد بود. باید انتظار داشته باشیم تا نینتندو در این رویداد از محصولات و برنامه‌های جدید خود رونمایی کند.

از زمان همه‌گیری کرونا، تعدادی از نمایشگاه‌ها و رویدادهای حضوری یا به تعطیلی کشیده شدند یا نتوانستند همچون قدیم، پرطرفدار باقی بمانند. رویداد E3 که هیچ‌وقت رنگ روز را به خود ندید و گیمزکام شاید تنها رویداد بزرگی باشد که هنوز می‌تواند میزبان کمپانی‌های درجه یک صنعت ویدیو گیم باشد، اما آیا گیمزکام می‌تواند همچنان به حیات خود ادامه دهد و هر ساله برگزار شود؟

دیدگاهتان را بنویسید